سرپرست تیم منصوری قرچک از مسئولین و سهامداران باشگاه به دلیل عمل نکردن به وعده هایشان بسیار ناراحت است.

اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک پس از شکست این تیم مقابل تیم مقاومت البرز و اتفاقات داخل رختکن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:داورزنی هنوز رسما به ما چیزی نگفته است و قرار است فردا به این موضوع رسیدگی کنیم.البته به ایشان حق می دهم چرا که واقعا در شرایط بدی هستیم.سهامداران عمده باشگاه همه قول و قرارهای خودشان را فراموش کرده اند و ما را بلاتکلیف گذاشته اند.
 
وی ادامه داد: به منظور ماندگاری و حضور قدرتمند در لیگ برتر باید برای تیم ارزش قائل شد ولی مسئولان نه ارزشی قائل هستند و نه مشکلات مالی را رفع می کنند.آن ها فقط منتظر این هستند که شخص منصوری از جیب خود خرج کند و افتخارات به مسئولین برسد!
 
تقوی در مورد بازی مقابل مقاومت البرز گفت:امروز یکی از روز های بد ما بود و از نظر فنی فوق العاده ضعیف کار کردیم و نتیجه بسیار بدی را گرفتیم.متاسفانه امروز در خانه خود نتوانستیم از موقعیت های خوب استفاده کرده و به نتیجه برسیم و علیرغم احترامی که برای تیم مقاومت قائلم اما امروز آن ها روی چهارتا ضد حمل توانستند به گل برسند.
 
سرپرست منصوری در مورد نتیجه نگرفتن این تیم افزود:این موضوع از یک سو به عملکرد کادر فنی و بازیکنان و یک بخش آن هم به هیات مدیره و مسائل مالی بر میگردد.آن قدر وضعیت بد است که خود من هم می خواهم جدا شوم ولی یاد گرفتیم مرد روزهای سخت باشیم و می مانیم و شرایط را درست می کنیم.
 
تقوی در ادامه ضمن درخواست از داورزنی گفت:من از آقای داورزنی درخواست می کنم تا به تیم برگردد و در این شرایط بد مارا تنها نگذارد.
 
وی تصریح کرد:ما شده ایم دستگاه بازیکن سازی برای برای سایر تیم ها.بازیکن را می یابیم و پرورش می دهیم ولی چون پول نداریم آن ها را از دست می دهیم.از سهامداران خواهش می کنم بیشتر به این تیم توجه کنند و بودجه تصویب شده را در اختیار باشگاه بگذارند.
 
تقوی ضمن ابراز تاسف از ناراحتی هواداران این تیم گفت:من امروز به دلیل محرومیت از بیرون زمین بازی را تماشا می کردم و دیدم که هواداران گریه می کنند ولی دیگر نمی گذارم این اتفاقات تکرار شود.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تقوی ، منصوری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
زنده باد فوتسال پاک،زنده باد تیم پاک شهید منصوری قرچک
منصوری اول بشی آخر بشی عاشقتیییم.
آخرین اخبار