معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از مرمت و بهسازی زیر گذر الغدیر خبر داد.

 حسن رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مرمت و بهسازی زیر گذر الغدیر،‌معابر، شریان‌ها، محور‌های اصلی و بزرگراه‌های منطقه 18 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور بهبود تردد وسایط نقلیه و پیشگیری از آبگرفتگی هنگام بارش نزولات، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 18 در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های فنی،‌ عمران و ترافیک منطقه 18 به منظور بهسازی و مرمت زیرگذر الغدیر معابر، شریان‌هآ، محور‌های اصلی و بزرگراه‌های منطقه 18 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: مرمت و بهسازی زیر گذر الغدیر، مرمت و بهسازی معابر، شریان‌ها، محور‌های اصلی و بزرگراه‌های منطقه 18، آماده باش اکیپ‌های اجرایی مرمت و بهسازی زیرگذر الغدیر،‌ معابر، شریان‌ها،‌ محور‌های اصلی و بزرگراه‌های منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطرنشان کرد: مرمت و بهسازی روکش آسفالت خیابان‌های شهید تولائی و شهدای دانش، مرمت و بهسازی روکش آسفالت زیر گذر الغدیر، احداث میدان مهتدی – خلیج فارس در آینده‌ای نزدیک از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرمت ، بهسازی ، الغدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار