برندن راجرز سرمربی لیورپول اعلام کرد نگرانی درمورد آینده رحیم استرلینگ نداشته و می‌داند او در این باشگاه ماندگار است، همچنین راجرز به ماریو بالوتلی اولتیماتوم داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ رحیم استرلینگ مهاجم 19ساله لیورپول بهترین خرید لیورپول طی فصل نقل و انتقالات تابستانی بود وهفته‌ای 380 هزار یورو از مرسیاید دستمزد دریافت می‌کند.

پس از آن که استرلینگ بازی‌های درخشانی درسطح باشگاهی وملی از خود به نمایش گذاشت شایعاتی پیرامون انتقال وی به باشگاهی دیگر مطرح شد. برندن راجرز سرمربی لیورپول در مورد مهاجم جوان و با استعداد خود گفت: نگرانی بابت آینده استرلینگ ندارم. قرار داد وی تا 3 سال دیگر اعتبار دارد  ا ما با توجه به مذاکراتی که با مدیر برنامه های استرلینگ صورت گرفته وی از حضور در لیورپول رضایت کامل دارد و هیچ گزینه دیگری به غیر از مرسیاید ندارد.

راجرز در ادامه گفت:استرلینگ درحال پیشرفت است و بهترین موقعیت بازی  به او در لیورپول داده شده است.

*اتمام حجت راجرز با بالوتلی

حرکت‌های توهین آمیز ماریو بالوتلی در جریان بازی لیگ قهرمانان مقابل بازی سوئیس موجب شد برندن راجرز وی را در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل وست برومویچ نیمکت نشین کند.

راجرز به تمام شاگردانش به ویژه سوپر ماریو اخطار داد اگرمی‌خواهنداز تبعیت دستورات سرمربی سرباز زنندهرچه سریع‌تر باشگاه را ترک کنند.

بالوتلی در پست جدیدی که راجرز به وی سپرده مشغول بازی است و احتمالا ترجیح می‌دهد به جای کمک در خط دفاع بیشتر رو به جلو حرکت کند اما سرمربی لیورپول وظایف هر بازیکن را از دیگری متمایزکرده و استیون جرارد را رهبر بازیکنان در زمین مسابقه تعیین کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار