مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دستگیری تعدادی از عاملان حوادث "سراوان"/ اشرار با موشک و راکت "پاسگاه آسپیچ" را مورد هدف قرار دادند ، امضای تفاهم نامه راه‌اندازی آزمایشگاه چند رسانه‌ای،سرانه مرسولات جهانی پست از میانگین جهانی پایینتر است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز  پنجشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

دستگیری تعدادی از عاملان حوادث "سراوان"/ اشرار با موشک و راکت "پاسگاه آسپیچ" را مورد هدف قرار دادند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/17/2654284_405.jpg
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن 4 مامور نیروی انتظامی توسط گرو‌های معاند و دستگیری تعدادی از اشرار در شهرستان سراوان خبر داد.

مخالفت شدید چمران از طرح لایحه انتخاب شهردار توسط مردم/ تضعیف جایگاه شوراها از آنچه که هست

رئیس شورای عالی استان‌ها از مخالفت خود و شورایاران در خصوص طرح لایحۀ انتخاب شهردار توسط مردم خبر داد و گفت: این کار باعث تضعیف شدید جایگاه شورایاران می‌شود.

انتخابات شوراهای محلی در شهر‌های بالاتر از 2 هزار نفربرگزار می‌شود
معاون شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری انتخابات شوراهای محلی در شهرهای بالاتر از 2 هزار نفر خبر داد.

امضای تفاهم نامه راه‌اندازی آزمایشگاه چند رسانه‌ای

همزمان با آخرین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تلکام تفاهم‌نامه راه‌اندازی آزمایشگاه چند رسانه‌ای با حضور استاندار تهران در دانشگاه هنر اسلامی تبریز امضا شد.

نهادها باید سیاست خود را در جهت بهینه‌سازی سیستم تلفن همراه تنظیم کنند/ ارائه خدمات نسل سه تلفن همراه نقطه عطفی در جهت توسعه خدمات ارتباطی

استاندار تهران در بازدید از نمایشگاه تلکام 2014 گفت: شهرداری‌ها و تمام نهادها باید سیاست‌های خود را در جهت بهینه سازی سیستم تلفن همراه تنظیم کنند.

از یک طرفه شدن محور کرج چالوس تا ممنوعیت تردد وسایل سنگین در محور هراز
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته پرداخت.

سرانه مرسولات جهانی پست از میانگین جهانی پایینتر است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سرانۀ مرسولات جهانی پست ایران حدود 8 و از میانگین جهانی 42.5 پایینتر است.

ترافیک پرحجم در محور کرج – چالوس

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای کشور پرداخت.

نقش موثر استانداری‌ها در ایجاد هماهنگی بین بخشی برای توسعه تعاون

معاون تعاون وزارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی بر نقش استانداری ها در ایجاد هماهنگی بین دستگاهی میان بخشی خصوص و تعاونی با تشکیل ستادهایی در این زمینه تاکید کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار