به بهانه پخش "شوق پرواز":

"شوق پرواز" اثر و خاطره‌ای خوش بود

"شوق پرواز" توانست بخشی از شخصیت دلاوری شهید بابایی را به تصویر کشد و خوشحالم که از وی آموختم.

زهره حمیدی بازیگر مجموعه "شوق پرواز" ضمن گرامیداشت یاد شهدا و به خصوص شهید بابایی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "شوق پرواز" اثری بسیار پربار و دوست‌داشتنی برای من بود و توانستم از نزدیک با خانواده "شهید بابایی" آشنا شوم.
وی با اشاره به خانواده شهید بابایی افزود: خانواده این شهید بزرگوار افرادی بسیار با ایمان و متدین هستند و زمانی که به منزل ایشان رفتم خانواده وی بسیار از خصوصیات شهید بابایی برایم تعریف کردند.
حمیدی ضمن ابراز خرسندی از ساخته شدن اثری درباره شهید بابایی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که سریال "شوق پرواز" توانست تا حدودی خصوصیات این شهید بزرگوار را به تصویر کشد و شاید فرصتی باشد تا عده‌ای عبرت گیرند.
ایفاگر نقش مادر ستاره اسکندری در "شوق پرواز" گفت: شهدا نیز مثل انسان‌های دیگر بین خیر و شر، خوبی را برگزیدند و افراد عجیبی نبودند که بگوییم از آسمان آمده‌اند و هیچ‌کس نمی‌تواند مثل آنها باشد.
وی درباره ایفای نقش خود در این اثر تصریح کرد: از سال‌های بسیار دور یدالله صمدی کارگردان "شوق پرواز" را می‌شناختم و با خانواده او در ارتباط بودم.
حمیدی افزود: تازه فرزندم را از دست داده بودم که یدالله صمدی از من خواست که در این اثر ایفای نقش کنم و با وجود زمان کوتاه حضورم در کار، از "شوق پرواز" می‌توانم به عنوان یک اثر و خاطره خوش یاد کنم.
این هنرمند کشورمان اظهار داشت: سعی کردم از شهید بابایی یاد بگیرم و امیدوارم کسانی که شاهد این اثر هستند در راستای انسانیت گام‌های بیشتری را بردارند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار