غفور:

خستگی سخت‌ترین سال والیبال با قهرماانی از تنمان خارج شد/با رفتن به المپیک پرونده‌مان را کامل می‌کنیم

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت:‌خداروشکر می‌کنم که بعد از تحمل سختی‌های زیاد توانستیم مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوریم.

امیر غفور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: از خوشحالی مردم به خاطر بردهای متوالی والیبال در مسابقات آسیایی ما هم خوشحال هستیم، ما توانستیم انتقام شکست چهار سال قبل خود را از تیم ملی ژاپن بگیریم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد:ما 6 ماه است که در اردو هستیم و نزدیک به 50روز از ایران خارج و مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم. امسال به نظرم سخت‌ترین سالی بود که تیم ملی پشت سر گذاشت و تمام این خستگی‌ها با کسب قهرمانی در بازی‌های آسیایی از تنمان خارج شد.

وی در خصوص بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ما خسته وارد این مسابقات شدیم و با 50الی 60 درصد توانمان بازی کردیم،البته پیش از این هم نمی‌توانستیم به بدن‌هایمان فشار وارد کنیم، ولی آن قدر قدرتمان زیاد شده که توانستیم با همان حد توان هم حریفان را شکست داده و راحت قهرمان شویم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص سال آینده و وضعیت تیم ملی گفت: ما سال بعد هم سال مهم و سختی را در پیش داریم و باید در مسابقات انتخابی المپیک(قهرمانی جام ملت های آسیا) شرکت و ناکامی 2 سال قبل را جبران کنیم و به المپیک بردیم تا پرونده‌مان را کامل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیال ، المپیک ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۲۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
سلام ..خبرتون با غلط شروع شده !! اولا غفور رو نوشتید قطر ، بعدش غفور پاسور نیست !!! اصلاحش کنید لطفا ممنون
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۲۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
با عرض پوزش "قطر پاسور ربطی به قطر ندارد
آخرین اخبار