رئیس دانشگاه علمی و کاربردی گفت: شورای سیاست‌گذاری جهت برقراری ارتباط بیشتر میان دو دانشگاه علمی و کاربردی و فنی و حرفه‌ای شکل گرفته است.

شفیعی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی در گفتگو با شفیعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: یک ریاست برای دو دانشگاه علمی و کاربردی و فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده که البته یک شورای سیاست‌گذاری نیز برای هر دو دانشگاه به دلیل ایجاد ارتباط بیشتر و هم‌افزایی شکل گرفته است.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی ماهیتاً تک دوره‌ای است. یعنی بر اساس نیاز بازار دانشجو می‌گیرد و این امکان نیز وجود دارد که یک مرکز ۱۰۰ دانشجو نیاز داشته باشد و در سال دیگر‌‌ همان مرکز اصلاً به دانشجویی نیاز نداشته باشد.

شفیعی تصریح کرد: البته این امر به دلیل عدم استخدام اساتید تمام وقت نیز است چرا که بیشتر اساتید حوزه کاربردی حق التدریس هستند، بنابراین در برخی از مواقع که دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای نیاز به اساتید تمام وقت داشته باشند در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر توانمندی دانشگاه‌های علمی و کاربردی و فنی و حرفه‌ای را در کنار هم قرار دهیم می‌توانیم شاهد اثربخشی بیشتری با سیاست‌گذاری و مدیریت واحد باشیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار