امید نوروزی، دارنده مدال طلای المپیک لندن و دو مدال طلا و نقره جهان به دلیل تشدید آسیب دیدگی زیر تیغ جراحان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امید نورورزی اظهار داشت: قبل از آغاز مسابقات جهانی 2014 آسیب دیده بودم اما با این وجود به خاطر مردم عزیزم و تعهدی که به کشتی داشتم در این مسابقات شرکت کردم و به لطف خدا علی رغم ناداوری در یک وزن جدید صاحب مدال نقره شدم.

وی تصریح کرد:در ابتدا قرار بود در مسابقات کشتی بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی هم به میدان بروم ولی به دلیل تشدید آسیب دیدگی نتوانستم تیم ملی را در این میدان همراهی کنم.

فرنگی کار شیرازی کشورمان درباره نوع مصدومیتش گفت:خوب من از کشاله ران آسیب دیده بودم که به دلیل فشار سنگینی که در مسابقات جهانی متحمل شدم هم از این ناحیه و هم از ناحیه عضلات شکم مصدومیتم طوری است که با تشخیص و نظر پزشکان باید حتماً عمل جراحی شوم.

وی اضافه کرد:در این مدتی که از مسابقات جهانی برگشتم در شیراز مراحل آب درمانی را طی می کنم تا روز عمل که خودم را به تیغ جراحی بسپارم.

نوروزی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی نمی تواند کشتی بگیرد اظهار کرد:من نمی توانم پاسخ دقیقی به این سوال بدهم چرا که ابتدا باید عمل جراحی صورت گیرد سپس نظر قطعی را در این خصوص پزشک معالجم اعلام خواهد کرد،اما چیزی که مسلم تا چندین ماه به هیچ عنوان نمی توانم تمرین کنم.در هر صورت از مردم عزیز که همواره به قهرمانان خود لطف داشتند تقاضا دارم من را از دعای خیر خود بی بهره نسازند.


برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار