دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون همان مدال نقره‌ای بود که در سنوات قبل این مسابقات بدست می‌آوردیم.

محمد افشاردوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به مدال طلای این دوره از بازی‌های آسیایی اینچئون هدف‌گذاری کرده بودیم، ملی‌پوشان هم به خوبی از جان مایه گذاشتند و با وجود آن‌که حدود 50 روز از ایران دور بودند توانستند بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند و قهرمان شوند.

دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: امسال والیبال ایران یک پرسه آماده‌سازی سخت و طولانی را پشت سر گذاشت، ابتدا در مسابقات لیگ جهانی که حدود 2 ماه طول کشید، شرکت کرد و همزمان خود را به گونه‌ای آماده می‌کرد که در تورنمنت سخت قهرمانی جهان که بیش از 20 روز به طول انجامید به لهستان برود و در ادامه وارد مسابقات بازی‌های آسیایی شد.

وی تصریح کرد: حضور قدرتمندانه در مسابقات مذکور کار بسیار سختی بود ولی انجام شد. هدف‌گذاری ما رسیدن به مدال طلای آسیا بود اما می‌خواستیم این طلا را در شرایطی به دست آوریم که در مسابقات قهرمانی جهان بهترین رتبه و در لیگ جهانی بهترین مقام را داشته باشیم که خوشبختانه به هر سه هدف نایل شدیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان یادآور شد: برای راهیابی به المپیک 2016 برنامه داریم و طبق روال برنامه‌های آماده‌سازی طراحی شده است که در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، والیبال ، افشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار