سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هرگونه بازی بین‌المللی با تائید مراجع ذیصلاح از جمله شورای برون مرزی وزارت ورزش انجام خواهد شد و طبعا باشگاه پرسپولیس نیز طبق این قاعده عمل می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهروز منتقمی در پاسخ به شبهات مطرح شده درباره اینکه شاید برگزاری این بازی با مخالفت‌هایی روبرو شود، افزود: وقتی وارد عرصه حرفه‌ای‌گری می‌شویم، چنین مناسبات، بخشی از کار حرفه‌ای فوتبال است و باشگاهی با میلیون‌ها هوادار باید ابتکار عمل داشته باشد. وقتی میلانی‌ها به ایران آمدند و با خاطره خوب اینجا را ترک کردند، تبلیغ کار ما و فوتبال ایران در آنسوی مرزها شد و حالا بعد از آن تقدیر و تشکرهای مالدینی، به ما اعلام کرده‌اند که آمادگی دارند در ایتالیا میزبان تیم پیشکسوتان ما باشند. حالا بازی با رئال یک کار خیلی بزرگتر برای فوتبال ایران است اما این نکته را هم در نظر بگیرید که هرگونه رابطه بین‌المللی چه برای بازی برویم و چه برای بازی بیایند، حتما طبق نظر شورای برون مرزی صورت می‌گیرد. اگر تائید کنند بازی انجام می‌شود و اگر قبول نکنند، انجام نمی‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون باشگاه پرسپولیس طبق این ضوابط عمل خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا وی با توجه به مذاکرات قبلی، گزارشی از حضور فردی که روی وی بحث وجود دارد، ارائه کرده بود، تصریح کرد: مذاکره‌ای نداشتیم که بخواهیم گزارشی بدهیم. تا پیش از این، هر چه بود مکاتبه بود، مکاتبات هم با باشگاه رئال ماردید بود و این سفر اولین مذاکره ما بود که با حضور سیاسی انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار