همیلتون برای هفتمین بار در فصل ۲۰۱۴، پل پزیشن را کسب کرد و مسابقه روسیه را از رده اول شروع می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این دور تعیین خط در روسیه به نام ژول بیانکی شروع شد و سطح جاده را به نام (همه ما از تو حمایت میکنیم)  طراحی کردند. 
همچنین سباستین فتل در توییتر خود نوشت ژول این رقابت برای تو خواهد بود.



تیم ماروشا در آخر هفته گرندپری روسیه، برای احترام به ژول بیانکی، فقط با یک ماشین شرکت کرد و در تمام این چند روز، ماشین بیانکی در گاراژ آماده نگه داشته شد.
بیانکی همچنان در بیمارستان است و وضعیت وی وخیم اما پایدار گزارش شده است.

در زمان گیری شانزدهمین گرندپری فصل، لوئیس همیلتون از مرسدس توانست رده اول در استارت را از آن خود سازد.
همیلتون که در تمام طول آخر هفته سریع دیده می شد توانست در اولین زمان گیری گرندپری روسیه با ثبت زمان ۱٫۳۸٫۵۱۳، رده اول در استارت را از آن خود سازد.

نیکو روزبرگ هم تیمی آلمانی هملتون بعد از او در رده دوم قرار گرفت و والتری بوتاس از ویلیامز رده سوم را در اختیار گرفت. بوتای در آخرین دور خود در هر دو سکتور اول و دوم سریع ترین زمان را ثبت کرده بود، اما در پیچ آخر اشتباه کرد و شانس حضور داشتن در رده اول را از دست داد. او فردا بعد از مرسدس ها در رده سوم مسابقه را آغاز می کند.

مک لارن هم در تمام طول آخر هفته قوی ظاهر شد، اما باتن در آخرین تمرین عقب تر از سایرین دیده شد و در زمان گیری توانست رده چهارم را بدست آورد. کوین مگنوسن هم تیمی باتن در رده ششم دیده شد و دنی کیات راننده جوان تورو روسو در کشور خود رده پنجمی را کسب کرد. این بالاترین رده ای بود که کیات در تاریخ حضورش در فرمول یک کسب کرده بود.

دنیل ریکاردو استرالیایی از ردبول در رده هفتم قرار گرفت و این در حالی بود که سباستین فتل راننده قهرمان تیم ردبول در رده یازدهم حذف شد و به مرحله آخر زمان گیری نرسید.



فرناندو آلونسو و کیمی رایکونن تقریباً زمان هایی مشابه یکدیگر ثبت کردند و با ۱٫۲ ثانیه اختلاف با همیلتون توانستند رده های هشتم و نهم را کسب کنند.

در رده دهم هم ژان اریک ورن از تورو روسو حضور داشت و بدین ترتیب ده راننده برتر در استارت رقابت فردا مشخص شدند.

نیکو هالکنبرگ و سرجیو پرز رانندگان فورس ایندیا توانستند در رده های دوازده و سیزده حضور داشته باشند و بعد از آنها استبان گوتیرز و آدریان سوتیل در رده های چهاردهم و پانزدهم ایستادند.

فلیپه ماسا راننده باترجه تیم ویلیامز در مرحله اول زمان گیری به دلیل از دست دادن فشار بنزین سرعت خود را از دست داد و در رده هجدهم حذف شد.
همیلتون برای هفتمین بار در فصل ۲۰۱۴، پل پزیشن را کسب کرد و مسابقه روسیه  را از رده اول شروع خواهد کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار