در بخش مستند جشنواره امسال اتفاقات خیلی خوبی افتاد، در بخش سینمای داستانی هم این ژانر دارد شناخته می شود و به طور کلی باید به گویم که به اینده فیلمسازی در این ژانر بسیار خوشبین هستم.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره مقاومت؛ "محمد حسین جعفریان" در رابطه با سیزدهمین دوره این جشنواره بیان کرد: خوشبختانه ما در حال حاضر وارد دنیای جدیدی از فیلمسازی در حوزه پایداری و مقاومت شده ایم و فیلم هایی در خارج از ایران توسط کارگردان‌هایی ساخته می‌شود که این حوزه را به خوبی می‌شناسند و به باور من در دوره های بعدی، جشنواره، هم شرکت کنندگان حرفه ای تر و هم مخاطبان جدی تری خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: در بخش مستند جشنواره امسال اتفاقات خیلی خوبی افتاد، در بخش سینمای داستانی هم احساس می کنم که این ژانر دارد شناخته می شود و کارگردان های زیادی هستند که در داخل و خارج از مرزهای ایران علاقمند به کار کردن در این حوزه هستند، به طور کلی باید به گویم که به آینده فیلمسازی در این ژانر بسیار خوشبین هستم و امیدوارم که شاهد اتفاقات خیلی بهتری در جشنواره مقاومت در سالهای اینده باشیم.
 
جعفریان تصریح کرد: من فکر می کنم این فکری که امسال جشنواره در چند نقطه در جهان برگزار شود خیلی خوب بود، اگر بتوانند برگزاری جشنواره را در کشورهای مختلف گسترش بدهند و آنها را برای شرکت در جشنواره تشویق کنند قطعا در کیفیت جشنواره تاثیرگزار خواهد بود.
 
این مستند ساز خاطر نشان کرد: برای عرضه آثاری که در بخش های مختلف جشنواره حضور دارند و به خصوص آنهایی که مقام می آورند در عرصه جهانی فکر بشود، همچنین می توان آنها را از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش کرد تا عموم مردم بتوانند از انها استفاده کنند.
 
جعفریان در پایان با بیان اینکه سالانه شدن جشنواره اتفاق مثبتی است، عنوان کرد: باید دبیر خانه ای دائمی تشکیل شود تا در طول 365 روز سال به طور منظم امور مربوط به جشنواره را انجام بدهد در این صورت از ضر الاجل شدن جشنواره و اینکه همه کارها در دو یا سه ماه باقی مانده به جشنواره انجام شود، جلوگیری خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار