نقص فنی غروب امروز باعث معطلی نزدیک به 2 ساعته مسافران در مترو شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از غروب امروز قبل از ساعت 18 یکی از قطار ها در خط یک متروی تهران دچار نقص فنی شد و با حضور در ایستگاه سعدی شروع به تخلیه مسافران کرد.
این در حالی است که در اوج مسافرگیری با تخلیه مسافران، ازدحام سکو را فرا گرفت و در ادامه به قطار به سمت امام خمینی (ره) حرکت کرد و با خرابی این قطار کلیه قطار ها متوقف شدند.

با خرابی یک قطار کلیه قطار ها در ایستگاه بیش از یک ساعت متوقف شدند و در این بین مسافران سردرگم شدند.


ازدحام بیش از حد مسافران بر روی سکوهای ایستگاه باعث درگیری هایی ما بین خود مسافران و مسافران با کارکنان زحمت کش مترو شد که با حضور ماموران پلیس مانع درگیری و شلوغی مسافران شد.
با توجه به احتمال بروز حادثه نیروهای آتش نشان در مترو حضور یافتند.در ضمن بر اساس این گزارش حال تعداد اندکی از مسافران بد شد حتی در ایستگاه سعدی یک خانم میانسالی در ازدحام جمعیت بی هوش شد.
در حدود ساعت 18:45 در مترو اعلام شد که مسافران قطار را تخلیه و اقدام به ترک ایستگاه کنند و حتی اشاره کرد که مترو تعطیل است و حتی بین مسافران بلیط های تک سفره به صورت رایگان توزیع شد.
پس از ترک مسافران از ایستگاه مترو در نهایت عده ای که قطار را ترک نکرده بودند که با این حال که چندین بار اعلام شد که مسافران ایستگاه را ترک کنند اما این اتفاق رخ نداد.
در نهایت با تلاش های فراوان از ساعت 19 قطار ها دوباره اقدام به مسافرگیری کردند.


انتهای پیام/
برچسب ها: معطلی ، قطار ، تاخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار