جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نام ایران به عنوان یک هویت جهانی شناخته شده و به حاشیه رانده شدن دشمنان در شرایط فشار تحریم به برکت خون شهدا بوده و ملت ایران در شرایط سخت راه پیشرفت را باز می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه محمد رسول‌الله که در حسینه فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد گفت: شهدا نزد خداوند از ارزش والایی برخوردار هستند و حتی در عالم تصور و دنیای ذهنمان هم مجاز نیستیم که شهدا را مرده بپنداریم و این عزیزان که به زندگی جاوید وآخرت اعتقاد داشتند انسان‌های بزرگی بودند.  
 
وی افزود: به کمک شهدا ملت قد کشید و سربلند شد و شهدا سند جاودانگی یک ملت و خواستار ارزش‌های دینی و احکام الهی هستند.  
 
جانشین فرمانده کل سپاه با برشمردن خصوصیات شهدا تصریح کرد: امام علی (ع) فرموده است هیچ ملتی ذلیل نمی‌شود جز اینکه بیگانه در سرزمین او قدم بگذارد و هرگاه مسلمان لباس جهاد را خارج کند لباس ذلت را برتن می‌کند.  
 
سردار سلامی با اشاره به عظمت شهداو ایثارگران در 8 سال جنگ تحمیلی اضافه کرد: امروزه به برکت خون شهدا عزت، افتخار، امنیت و حرمت جهانی داریم و در جنگی که طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم بود (هشت سال دفاع مقدس) یک ملت در مقابل یک جهان قدرت پیروز شد.  
 
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش شهدای تدارکات در میدان جنگ گفت: این عزیزان رزمنده در خط مقدم با نشاط‌ترین لحظات را در خطرناک‌ترین لحظات می‌گذراندند و مشغول سوخت‌رسانی و مهمات و ساخت سنگرها در کوران جنگ بودند.  
 
وی با اشاره به عزت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نام ایران به عنوان یک هویت جهانی شناخته شده و تراز و ارتفاع بین‌المللی ایران امروز افزایش یافته و عقب‌نشینی دشمنان بزرگ و توسعه نفوذ و قدرت جهانی ایران و به حاشیه رانده شدن دشمنان در شرایط فشار تحریم به برکت خون شهدا بوده و ملت ایران در شرایط سخت راه پیشرفت را باز می‌کنند. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: عظمت ، جنگ ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار