ستاره سابق تیم ملی آرژانتین آنخل دی ماریا را در فهرست بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان اعلام کرد و همچنین مارسلو بیلسا مربی تیم مارسی را مایه افتخار فوتبال آرژانتین دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، گابریل هاینزه بین سال‌های 2004 تا 2007 در تیم منچستر یونایتد حضور داشت ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در تمجید از آنخل دی ماریا گفت: هر چه از عملکرد دی ماریا تعریف کنم باز هم کافی نخواهد بود برای من او یکی از 4 بازیکن برتر حال حاضر جهانی است. او درسطح بسیار بالایی قرار دارد و حالا به باشگاهی آمده که می‌تواند توانایی‌های خود را در معرض نمایش بگذارد.

هاینزه در ادامه گفت: تصور نمی‌کنم دی ماریا با فوتبال انگلیس به مشکلی برخورد و خیلی زود می‌تواند با شرایط هماهنگ شود. برای ارائه بهترین عملکرد در لیگ انگلیس نیاز به صرف زمان بیشتری است اما منچستر یونایتد باشگاهی است که در این رابطه بیشترین کمک را به بازیکنانش می‌کند. آنان کار را برای بازیکنان تازه وارد آسانتر می‌کنند.

***مربی مارسی باعث افتخار فوتبال آرژانتین

خوان سباستین ورون و گابریل هینز دو ملی پوش سابق فوتبال آرژانتین معتقدانه مارسلو بیلسا هم دوره‌ای سابق آنان در عرصه مربیگری بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده و موجب افتخار فوتبال حرفه‌ای آرژانتین است.

بیلسا سرمربی تیم مارسی فرانسه توانست این تیم را به صدر جدول رده بندی رقابت‌های این فصل برساند. شاگردان او در تیم مارسی تاکنون 23 گل طی رقابت‌های انجام شده فصل جدید به ثمر رسانده‌اند و در 9بازی پیروز 7 مسابقه بوده‌اند.

هاینزه درتمیجید از وی گفت: اخبار موفقیت بیلسا من را متعجب نمی‌کند زیرا او را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم کارش را به خوبی بلد است نتایج خود گواه این مطلب هستند او حقیقتا نماینده خوبی برای معرفی فوتبال آرژانتین در عرصه مربیگری است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار