عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:برای تصدی پست سرمربیگری تیم جوانان چند گزینه را مد نظر داریم که به زودی فرد مورد نظر معرفی خواهد شد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره این که چرا مسابقات قهرمانی کشور جوانان بدون حضور سرمربی برگزار شده است اظهار داشت:در هر صورت با توجه به این که مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان بلافاصله پس از رقابت های بازی های آسیایی انجام شد فرصت کافی برای انتخاب سرمربی وجود نداشت اما اعضای شورای فنی و کمیته فنی به دقت مسابقات را زیر نظر داشتند.

وی ادامه داد:با چند گزینه در خصوص تصدی سرمربیگری در رده سنی جوانان صحبت شده است هم آنها در هنوز جواب قطعی ندادند و هم شورای فنی به جمع بندی نرسیده است،در هر صورت با توجه به در پیش بودن تورنمنت بین المللی ترکیه در این مسابقات کادر فنی قبلی با خود آقای بابک تیم را همراهی می کنند و پس از این رقابت ها با بررسی تمامی جوانب فرد مورد نظر برای رده سنی جوانان انتخاب و معرفی خواهد شد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران به اشاره به حساسیت کشتی در رده سنی جوانان تصریح کرد:به هر حال برای آنکه در آینده دستمان پر باشد باید به رده های سنی پایه توجه بیشتری داشته باشیم،تیم جوانان سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان هشتم شد،هم اکنون زمان کافی وجود دارد و باید با یک انتخاب منطقی طوری حرکت کنیم که ضمن جبران ناکامی سال گذشته به لحاظ پشتوانه سازی نیز گام موثری برداشته باشیم.

مشتاقی در خصوص سطح مسابقات جوانان قهرمانی کشور در همدان نیز اظهار کرد: به لحاظ کمیت مسابقات خوبی برگزار شد یکی از نقاط قوت این رقابت ها تعداد نفرات شرکت کننده بود که نسبت به رشته آزاد و سال های گذشته حضور تیم ها و نفرات چشمگیر بود،از نظر کیفیت نیز به هر حال با توجه به برگزاری رقابت در رده سنی جوانان می توان گفت بد سطح این تورنمنت بد نبود.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد:با توجه به قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ازبکستان هم اکنون استقبال جوانان نسبت به رشته فرنگی بیشتر شده و همین موضوع می تواند نوید روزهای خوبی برای آینده ورزش اول کشور و به خصوص موفقیت در المپیک 2016 برزیل باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جوانان ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار