مسئولین ارتش آمریکا تاکید کردند که کاهش بودجه ارتش آمریکا، منجر به کاهش قابل توجهی از شمار کادر نظامی شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای نیوز، مسئولین ارتش آمریکا تاکید کردند که کاهش بودجه ارتش آمریکا، ممکن است در زمانی که جهان پر از چالش های امنیتی است، منجر به کاهش قابل توجهی از کادر نظامی شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ژنرال ریموند اودیرنو گفت طرح کاهش تعداد پرسنل نیروی زمینی از 490 هزار به 420 هزار نفر در سال 2020، بدلیل تحولات کنونی، لازم است مورد بررسی دوباره قرار گیرد.

او افزود جهان کنونی در حال تغییر و تحول است؛ از یک سو، تحریکات روسیه در شرق اروپا و از سوی دیگر حمله داعش... علاوه براین در مناطق دیگر نیز روند بی ثباتی در حال افزایش است.

او از کاهش کادر نظامی ابراز نگرانی کرد.

به دلیل محدودیت های اعمال شده در بودجه از سوی دولت آمریکا، نیروی زمینی ارتش این کشور تصمیم به کاهش تعداد نیرو جهت به روز رسانی سلاح و برنامه های آموزشی خود شد. اما به گفته ژنرال اودیرنو پرژوه به روزرسانی نیز با موانعی مواجه بوده است.

همه این اتفاقات در حالی است که نیروی زمینی "مفهوم عملیاتی جدیدی" را اعمال می کند که در شرایط کنونی بر "مشکلات برنامه ریزی برای چالش های آینده"، سایه انداخته است

این مفهوم که به عنوان "القای شکست به دنیای پیچیده" معروف است، مهمترین تحول استراتژی نظامی ارتش آمریکا از زمان جنگ سرد است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کاهش بودجه ، ارتش ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار