مدیرعامل باشگاه یاران جوان بندرعباس از خرید امتیاز تیم گیتی پسند نوین اصفهان و حضور تیم یاران جوان در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای کشور خبرداد.

فریدونی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  گفت: پس از توافق با مسئولان باشگاه گیتی پسند نوین اصفهان و خرید امتیاز این باشگاه به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان، با تمام توان در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای کشور شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: البته امتیاز تیم یاران جوان نیز در لیگ دسته دو به نماینده اصفهان واگذار شد تا این تیم بتواند در رقابتهای فصل آینده لیگ دو شرکت کند.

تیم یاران جوان بندرعباس در فصل گذشته لیگ دسته دو و در مرحله مقدماتی گروه جنوب در جایگاه سوم قرار و از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

مدیرعامل باشگاه یاران جوان با اشاره به اینکه تمرینات این تیم اکنون در سالن پاس نیروی انتظامی بندرعباس آغاز شده گفت: هدف اصلی ما حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتسال کشور با درخشش بازیکنان جوان و بومی هرمزگان است.

بدین ترتیب تیم یاران جوان به همراه آذرخش بندرعباس دیگر نماینده استان در گروه خلیج فارس لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای کشور با تیم های بازرگانی ایده آل یزد، رسالت کرمان، دایتی شیراز، لبنیات ارژن فارس، پتروشیمی ماهشهر و زاگرس خوزستان رقابت خواهد کرد.

فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور قرار است از هشتم آبان با شرکت شانزده تیم آغاز شود.

طبق برنامه اعلام شده در هفته نخست تیم آذرخش بندرعباس با بازرگانی ایده آل یزد دیدار می کند و یاران جوان نیز به مصاف رسالت کرمان می رود.
انتهای خبر/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.