دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: وزارت خارجه با احضار سفیر سعودی مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به اینگونه اظهارات سعودی‌ها ابلاغ کند.

محمد ابراهیم بهرامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با بیان اینکه سخنان اخیر وزیر خارجه عربستان نشان می‌دهد که این کشور اشراف کاملی بر مسائل منطقه ندارد، اظهارداشت: سخنان سعودالفیصل در خصوص ایران بر آمده از ترس جدی عربستان از تجهیز کرانه باختری است و قطعا دیکتاتوری عربستان روزی اسیر شیطنت‌های خود در منطقه خواهد شد و آتش برافروخته شده در منطقه دامن این دیکتاتوری را خواهد گرفت.

این فعال دانشجویی افزود: کمک عربستان به عراق برای حمله به ایران، کمک به عراق برای حمله به کویت، مزدوری برای اسراییل، تجهیز گروه‌های تروریسیتی منطقه از جمله طالبان، القاعده، ریگی و داعش از حافظه تاریخی مسلمانان پاک نخواهد شد و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی عربستان و بروز اسلام محمدی به جای اسلامی امریکایی در این کشور خواهیم بود.

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی از وزارت خارجه خواست با احضار سفیر سعودی مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به اینگونه اظهارات سعودی‌ها ابلاغ کند.


وی در پایان تاکید کرد: همچنین دولتمردان سعودی باید از ملت بزرگوار و شریف ایران به دلیل چنین اظهارنظرهایی عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار