مازندران برای مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور نماینده ای را معرفی نکرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري،فصل جديد رقابت هاي ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور قرار است از اواسط آبان ماه برگزار شود،این در حالی استکه در این مسابقات مازندران نماينده اي ندارد.

براي حضور در اين مسابقات تاكنون 7تيم شهرداري ورامين،دانشگاه آزاد تهران،صنايع استيل البرز،پاس قوامين،مجتمع فرهنگي ورزشي جوانه،شهرداري شهرانديشه و بانك شهر اعلام آمادگي كردند ولي نامي از نماينده مازندران به چشم نمي خورد.

در مسابقات اخير در بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون كره جنوبي دو تكواندوكار مازندراني به روي شياپچانگ رفتند كه هر دو آنها با شايستگي موفق به كسب مدال شدند.

فرزان عاشورزاده كه هنوز 18 سالش تمام نشد و بايد منتظر قدرت نمايي او در سال هاي آينده باشيم با اقتدار با برتري مقابل تمامي حريفان به مدال خوش رنگ طلا دست يافت و سوسن حاجي پور كه حدود 10 سال عضو ثابت تيم ملي بانوان است با 24 سال نيز موفق به كسب مدال برنز شد.

غير از اين دو ملي پوش مازندران در رده هاي سني نوجوانان،جوانان بزرگسالان در هر دو بخش مردان و زنان تكواندوكاران بسيار خوبي دارد كه اين تكواندوكاران به جاي اينكه در خارج از استان براي تيم هاي ديگر به ميدان بروند مي توانستند براي يكي از نماينده خود به روي شياپچانگي مي رفتند.

مازندران در حال حاضر از عناصر اصلي تكواندو كشورمان در دو بخش مردان و زنان محسوب مي شود اما با توجه به پتانسيل بسيار بالا همچنان از داشتن يك نماينده در ليگ محروم است.ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.