معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 12 از ایمن‌سازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در این منطقه خبر داد.

سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ایمن‌سازی و بهسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در محدوده منطقه 12 در نیمه دوم سال 93 در دستور کار معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح ایمنی، سلامت و رفاه حال شهروندان، سهولت تردد و ایمن‌سازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در منطقه 12 در دست اجرا است.
 
عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرای فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور ایمن‌سازی و بهسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در منطقه 12 به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ایمن‌سازی و بهسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو منطقه 12، آماده‌باش اکیپ‌های ترافیکی، تجهیز علائم و امکانات ترافیکی در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عزیزی خاطر نشان کرد: اجرای خط‌کشی محوری و عابر پیاده در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو، اصلاح هندسی و مناسب‌سازی خیابان سرچشمه و بازار بزرگ تهران، به‌روزرسانی تجهیزات ترافیکی معابر، شریان‌ها، محورهای اصلی و تقاطع‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسیر ، اتوبوس ، ایمن ، تندرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار