مدافع هافبک استقلال می‌گوید به توانایی‌های خودش ایمان دارد و مطمئن است به تیم ملی دعوت می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یعقوب کریمی درباره شرایط اردوی ارمنستان گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و تمرینات منظم و مطلوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی تدرکاتی مناسبی نیز برگزار کردیم که کمک بسیاری به بازیکنان می‌کند تا در شرایط مسابقه بمانند.

وی در مورد بازی با شیراک اظهار کرد: شیراک تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داشت و فوتبال خوبی را ارائه کردند. ما هم توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و هر چند غایبان زیادی داشتیم اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی در دقایق پایانی می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما شانس با ما یار نبود.

وی درباره گلزنی‌اش در این بازی افزود: در بازی‌های لیگ در پست دفاع چپ برای استقلال به میدان می‌روم اما در این بازی با تصمیم کادر فنی یک خط جلوتر به میدان رفتم و توانستم در موقعیت مناسب قرار بگیرم و برای استقلال گلزنی کنم.

هافبک مدافع استقلال درباره شانس خود برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی بیان کرد: من تمام سعی خود را می‌کنم و مطمئن هستم که به تیم ملی دعوت خواهم شد زیرا به خودم اطمینان دارم. تلاشم را بیشتر خواهم کرد  و انشاالله که بتوانم در اردوهای بعدی و در جام ملت‌ها در کنار تیم ملی کشورم حضور داشته باشم.

کریمی در پایان و درباره بازی استقلال در جام حذفی برابر فولاد نوین اهواز گفت: یکی از بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و می‌دانیم که بازی سختی در انتظار ما هست. فولاد نوین اهواز تیم جوان و دونده‌ای است و دوندگی بالا بارزترین شاخصه این تیم است. انشاالله بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار