مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: بهترین الگوی تربیتی برای جوانان ما جانبازانی هستند که با کسب نمره عالی در جهاد اصغر، هم اکنون در حال مبارزه در جهاد اکبر هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد خرم، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی راهبردی برنامه ششم توسعه از نظر نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، با تاکید بر اینکه پیگیری 2 امر ورزش و جوانان در حیطه کاری این وزارتخانه است، گفت: بهترین الگوی تربیتی برای جوانان ما جانبازانی هستند که با کسب نمره عالی در جهاد اصغر، هم اکنون در حال مبارزه در جهاد اکبر هستند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران اظهار داشت: بهترین چیزی که جوانان ما می‌توانند به واسطه آن شاهد معنویت باشند، حضور در میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران است؛ چون این قشر از بهترین اقشار جامعه هستند که جان و مال خود را برای نظام و انقلاب فدا کرده‌اند.

خرم با تاکید بر همکاری مثبت وزارت ورزش و جوانان با مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، گفت: این وزارتخانه آمادگی خود را برای همکاری بیشتر و همچنین مشارکت در افکار کلان مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اعلام کرده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد تا زمینه برپایی کلاس‌های ویژه مربیگری و همچنین برگزاری مسابقات ویژه با حضور فدراسیون‌ها در سطوح منطقه‌ای، ملی و بین المللی با این نخبگان و اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر همکاری‌های تنگاتنگی داشته باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با تاکید بر ایجاد نشاط در میان جانبازان با ورود آنان به حوزه ورزش، گفت: استفاده از مجموعه ورزشی انقلاب با 60 درصد تخفیف در اختیار جانبازان قرار داده شده است و ما امیدواریم روابط بهتری میان تشکل‌ها، جوانان و سایر اعضای جامعه هدف شکل بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار