هزار و 350 کودک آملی فرامین نماز را می آموزند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،رئیس کانون توسعه و همیاری‌های مهدکودک‌های آمل از حضور هزار و 350 کودک آملی برای فرامین آموزش دینی به مناسبت روزجهانی کودک دراین شهرستان خبرداد

آرامش روزخوش با بیان اینکه کانون توسعه و همیاری‌های مهدکودک‌های آمل با همکاری و هماهنگی بهزیستی این شهرستان برنامه های متنوعی را در این روز برای کودکان آملی ترتیب داده است افزود:قصه‌خوانی،خاطره‌گویی، سرودهای دسته‌جمعی و شعرخوانی در مهدکودک‌ها به اجرا درآورد و به مناسبت روز جهانی کودک فرامین آموزش دینی با حضورهزار و350 کودک آملی در مصلای قدس امل برگزارمی شود.

وی،مهم‌ترین اهداف این برنامه‌ها را شکوفایی خلاقیت کودکان و جلب توجه افکار عمومی نسبت به نیازهای کودکان عنوان و تصریح کرد:این برنامه‌ها به منظور حمایت معنوی از کودکان،تقویت حس امید به آینده،تلاش برای تحقق رویاهای زیبا،انسانی و خداپسندانه،کمک به شکل‌گیری خاطره‌های خشنود و جذاب برای کودکان امروز اسلامی در نظر گرفته شد.

روزخوش با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف سبب ارائه آموزش‌های مفید، شکوفایی خلاقیت کودکان می‌شود،گفت:همزمان با روز جهانی کودک و هفته کودک این کانون با شعار شادی، دانش و آرامش به ارائه برنامه‌های مختلف پرداخته است.

این مسئول از حضور هزار و 350 کودک آملی برای آموزه‌های دینی در مصلی قدس این شهر همزمان با هفته کودک خبر داد و افزود:این کودکان در روز چهارشنبه هفته جاری به عنوان همیاران نماز با امام جمعه شهرستان دیدار و با ایشان به اقامه نماز می‌پردازند.

به گفته وی کانون با هماهنگی مهدکودک‌های سطح شهر به منظور تشویق این کودکان به آموزه‌های دینی و اقامه نماز به همه آنها سجاده نماز هدیه می‌دهند.


انتهاي پيام/ش


برچسب ها: ساری ، آموزش ، کورک ، جهانی ، روز ، فرامین ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.