زوج دانشجوی دانشگاه کاشان برپایی جشن ازدواج و عقد نکاح بر سر مزار شهدا و دیگر مکان هاسی مقدس و معنوی را عامل ترویج ازدواج آسان در سبک زندگی اسلامی ذکر کردند.

علی بگدلی" دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه امام جعفر صادق (ع) در حاشیه مراسم عقد نکاحش با "طاهره سادات حسینی" دانشجوی دوره کارشناسی ارشد شیمی دانشگاه کاشان بر سر مزار شهدای گمنام در این داشگاه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت:برگزاری مراسم عقد ازدواج در این مکان ها علاوه بر رعایت فرهنگ ازدواج آسان و سریع، پرهیز از تشریفات و هزینه های اضافی عامل ایجاد زمینه های لازم در فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی است.

وی، تجلیل با آرمان های شهدا، استمداد از این شاهدان همیشه جاوید تاریخ و تبرک زندگیشان با عطر شهدا را هدف از برپایی مراسم جشن پیوند زناشویی با همسرش بر سر مزار شهدای گمنام تاکید کرد و گفت:وقتی ما معتقد به حیات شهدا هستیم و به این عرشیان ماندگار ارادت و توسل داریم می توانین با مدد از عنایات ویژه و آسمانیشان جای جای زندگیمان را معطر به حضورشان در ترسیم یک زندگی سعادتمندانه و رستگار کنیم.

به گفته وی،معنویت قبور شهدای گمنام و مدد از خیر و برکت این شهدای گرانقدر عامل گسترده شدن آثار و برکات عظیمی در زندگی مشترک این زوج دانشجو وراهگشا و هدایتگر آنها در مسیر زندگی دنیوی و شفاعتشان در آخرت می شود.
"

علی بگدلی" داماد زوج دانشجوی دانشگاه کاشان گفت: من و همسرم با برپایی جشن پیوند زناشویی ساده، صمیمی ، معنوی و نورانی در کنار قبور شهدای گمنام مدفون در این دانشگاه قصد کردیم با ترغیب برخی جوانان که به دلیل هزینه های بالای ازدواج زندگی خود را شروع نمی کنند نشان دهیم می توان زندگی زناشویی را بسیار آسان، سریع و ساده و لذت بخش آغاز کرد.

وی در پایان اظهارداشت:پیام وی و همسرش به جوانان و خانواده های آنها ایجاد زمینه ها ی لازم برای ازدواج آسان و تسهیل در انجام این سنت پسندیده و موکد نبوی است.


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، مراسم ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.