سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است نظریات سرمربی لیورپول در مورد خستگی بازیکنان پایه و اساس علمی ندارد وی همچنین از نزدیک شدن وین رونی به رکورد 10 بازی ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، مجادله میان روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس و برندن راجرز سرمربی لیورپول در مورد خستگی بیش از حد بازیکنان هر روز شدت بیشتری می‌گیرد و عمده اختلافات این دو به بازی بیش از حد رحیم استرلینگ ملی‌پوش 19 ساله لیورپول مربوط می‌شود.

راجرز معتقد است تمام بازیکنان باید برای داشتن بهترین عملکرد و اجتناب از خستگی مفرط آنان پس از هر مسابقه 2روز استراحت داشته باشند اما هاجسون که این روزها سخت درگیر بازی‌های انتخابی یورو 2016 است نظریه راجرز را قبول نداشته و گفت: این صحبت‌ها پایه و اساس علمی ندارد راجرز به طور مداوم ازمن می‌خواهد مراقب سلامتی جسمانی و روحی استرلینگ باشم تا خسته نشود اما آیا فقط من مسئول این ماجرا هستم و یا باید همکاری و هماهنگی منطقی میان باشگاه و تیم ملی وجود داشته باشد؟ ما تاکنون در این رابطه مشکلی نداشتیم و به خوبی شرایط جسمانی بازیکنان تحت مراقبت داشتیم اگر خستگی در چهره بازیکنان دیده می‌شود می‌تواند بواسطه حضور در بازی‌های متعدد باشگاهی باشد.

**رکوردزنی رونی به نفع تیم ملی انگلیس

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس ماه آینده در ستیک پارک صدمین بازی ملی خود را برای سه شیرها را انجام می‌دهد و می تواند به رکورد جدیدی دست یابد.

او همچنین در تلاش برای رسیدن به بیشترین تعداد گلهای ملی نیز هست روی هاجسون با حمایت از کاپیتان تیمش گفت: هر رکوردی که رونی به ثبت برساند برای تیم ملی انگلیس هم یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود پس ما هم از رکورد زنی‌های او حمایت کرده و رونی را در رسیدن به این موضوع کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار