عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت تشکیل دادسرای ویژه تخلفات ورزشی گفت:‌ این طرح مراحل اولیه‌اش درحال کامل شدن است و وقتی به مرحله نهایی رسید درصحن علنی مجلس اعلام می‌شود.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح تشکیل دادسرای ویژه تخلفات ورزشی مراحل اولیه‌اش  را سپری می‌کند و مرحله نهایی آن در صحن علنی مجلس اعلام می‌شود تا به تصویب نمایندگان مجلس برسد.

جلیلی درادامه بیان کرد: دادسرای ویژه تخلفات ورزشی جایگاه بالاتری نسبت به کمیته انضباطی دارد. کمیته انضباطی فقط محدود به بررسی تخلفات بازیها است اما دادسرای ویژه کل، تخلفات ورزشی را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

وی در مورد عملکرد کاروان ورزشی در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: اگر برنامه ریزان حوزه ورزش بهتر عمل می‌کردند رتبه چهارمی را می‌توانستیم حفظ کنیم. به هر حال ورزشکاران نهایت تلاششان را کردند و توانستند مدالهای رنگارنگ در این بازیها کسب کنند.

جلیلی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در یکسال اخیر تصریح کرد: قضاوت در مورد عملکرد گودرزی هنوز زود است. برخی از نمایندگان مجلس قصد دارند گودرزی را بعد از بازیهای پارا آسیایی برای  ارائه توضیحات به مجلس دعوت کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان در مورد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی بیان کرد: این موضوع جزو تکالیف وزارت ورزش و جوانان است تا هرچه سریعتر انجام شود.

اگر وضعیت مالی این دو باشگاه شفاف سازی شود آن وقت فضای رقابتی بین سرمایه گذاران برای خرید امتیاز این دو باشگاه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار