سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی کیش همه چیز طبق برنامه انجام می‌شد و بحثی به نام شب‌زنده‌داری در تیم ما وجود نداشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمود خوردبین گفت: اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم. شرایط از هر جهت خوب و مناسب بود. فقط در یک جلسه تمرینی بر سر زمین مشکل پیش آمد که آن هم با کمی صبوری از سوی تیم مقابل رفع می‌شد ولی در نهایت دو تیم آن روز کار خود را انجام دادند. کادر فنی توانست برنامه‌هایی را که در نظر داشت را انجام دهد و مهم رضایت مربیان بود که در آخر اردو حاصل شده بود. به هر حال قرار نبود با یک اردوی یک هفته‌ای همه چیز زیر و رو شود اما کادر فنی با برنامه‌ریزی که داشت به خواسته‌های خود رسید.
 
وی درباره انتشار برخی شایعات پیرامون بی‌برنامگی بازیکنان در کیش گفت: به هیچ وجه اینطور نبود. ما در چند مرحله شب‌ها به بازیکنان اجازه دادیم بعد از شام برای حدود دو ساعت به جهت خرید و گشت زدن در جزیره اردو را ترک کنند که بعضا همراهان تیم و کادر فنی هم آنها را همراهی می‌کردند و فکر نمی‌کنم که کار درستی باشد که شب بیرون رفتن بازیکنان آن هم طبق برنامه و نظر کادر فنی را تعبیر به شب‌زنده‌داری کنند.
 
خوردبین در ادامه تصریح کرد: کادر فنی حتی برای تاخیر بازیکنان جریمه‌های سنگینی گذاشته بود که در نهایت نیازی هم به جریمه پیدا نشد. حتی چند دقیقه تاخیر هم با تذکر جدی روبرو می‌شد. ما در یکی دو مقطع به بازیکنان اجازه داده بودیم از ساعت 21:30 تا 23:30 بعد از شام از هتل خارج شوند که آن هم با در نظر گرفتن جلسات تمرینی روز بعد بود و روز آخر هم در فاصله بین صبحانه تا ناهار به بازیکنان اجازه داده شد برای خرید از اردو خارج شوند. باز هم تاکید می‌کنم هیچ اتفاق خارج از برنامه‌ای در اردو روی نداد و خود بازیکنان همکاری بسیار خوبی برای برقراری نظم در اردو داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، خوردبین ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار