منافقین از زمان حضور در ایران طی دوران قبل و بعد از انقلاب و پس از آن خروج از کشور همواره آموزش‌های مستمری را برای دزدی به عناصر خود می‌دادند.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، در برهه‌های مختلف از تصفیه‌های درونی پیش از انقلاب گرفته تا ترورهای کور نیروهای مذهبی پس از انقلاب مسئله دزدی و سرقت در منش منافقین دیده می شود.

در روزهای اخیر پس از مشخص شدن گل دزدی منافقین از قبرستان های فرانسه جداشده‌های سازمان مطالب زیادی را در خصوص سرقت هایشان در دوران حضور در این گروهک تروریستی مطرح کردند که جالب توجه بود.

متن زیر به یکی از این نوشته‌های عناصر بریده از این جریان اشاره دارد که می‌تواند جالب توجه باشد:

 باید از مریم قجر سؤال کرد آیا دزدیهای دیگر  که بسیاری از جداشدگان آن را افشا کردند توطئه جمهوری اسلامی است؟! گرچه همگان می‌دانند که این‌یک راه دررو برای این باند مافیای جنایت‌کار است که برای رسیدن به قدرت دست به هر کار کثیفی می‌زند.

حال بگذاریم که دزدی و تقلب از پایه‌های فکری و ایدئولوژیک رهبری عقیدتی این باند است، تقلب و سند‌سازی در عراق به نام افراد مجهول و درست کردن احزاب بدون اینکه وجود خارجی داشت باشد از شگردهای همین رهبر عقیدتی است که هرگاه نیاز و مصلحتش باشد دست به هر کار و جنایتی می‌زند.

در بین سال‌های ۷۱ و ۷۲ من برای چند مدتی در پایگاهای این فرقه در ترکیه و اردن بودم مسئول تشکیلاتی من شخصی بود به نام کریم مجاهد که در بین دوستان نزدیک خودمان به او لقب کریم دزد را داد بودیم.
کریم دزد بیشتر در ترکیه فعالیت می‌کرد و تخصص خاصی در دزدیدن کت‌وشلوار از فروشگاهای بزرگ داشت به‌طوری‌که درمجموع هفته‌ای ۲۰ الی ۲۵ دست کت‌وشلوار می‌دزدید و خودش هم می‌گفت که لباس بچه‌های سیاسی سازمان برای ملاقات‌ها را من تأمین می‌کنم و به این کارش هم افتخار می‌کرد و مسئولین بالای سازمان هم از او تعریف می‌کردند که کریم مجاهد برای هر کاری نه نمی‌گوید و هر کاری که به او سپرده می‌شود چشم و گوش بسته انجام می‌دهد.

زمانی که من در پایگاه موسوم به انزلی نزدیک شهر جلولا بودم ماهی یک‌بار برای خرید گوشت به بغداد می‌رفتیم مسئول خرید یک نفر بود که چندی بیش به دلیل سیاست‌های رجوی در عراق کشته شد . از این بگذریم ما هر وقت که برای خرید گوشت می رفتیم نزدیک به ۱۰ لاشه گاو بزرگ را بدون اینکه مسئولین کشتارگاه اطلاع داشته باشند را بار کامیون می‌زدیم و بعد از برگشت به جلولا مریم اکبری همه بچه‌های خرید گوشت را جمع می‌کرد و می‌گفت راجع به این موضوع بیش هیچ‌کسی صحبت نکنید چون سازمان بودجه کافی برای خرید ندارد و این هم جزئی از جنگ ما با جمهوری اسلامی است!

بعد از سقوط صدام حسین دیکتاتور عراق حامی و رئیس مسعود رجوی، مریم و مسعود رجوی به همه افراد ارتش دست‌ساز خودش فرمان داد که به مدت نزدیک به دو هفته تمام ادارات و ارگانهای دولتی و شخصی عراق را غارت کنند که در این مدت صدها دستگاه خودرو از انواع مختلف به‌اضافه انواع وسایل دیگر که قیمت ان به گفته زهره اخیانی مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار بود است را جمع‌آوری کنند و سپس در پادگان اشرف به خود عراقی‌ها و دیگر اشخاص به فروش برسانند

این مبلع هم زهره اخیانی در یک نشست درونی گفت که در زمان جمع‌آوری تمام وسایلی را که بچه‌ها جمع‌ کردند فروش ان ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.

بله شاید گل و گلدان دزدی ان هم از قبرستان کاری بسا بی‌شرمانه و کثیفی باشد ولی این فرقه جنایت‌کار به این نوع کارها عادت کرده حال می‌خواهد گل و گلدان باشد. کت‌وشلوار باشد وسایل و امکانات مردم فقیر عراق باشد بنابراین این ذات کثیف این فرقه تروریستی است و جای تعجبی هم ندارد.


برچسب ها: تروریست ، منافق ، امریکا ، رجوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.