در جریان دیدار تیم‌های ملی آلبانی و صربستان اختلالات سیاسی موجب بروز درگیری و توقف بازی توسط داور بازی توسط داور شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتد‌پرس،تیم‌های ملی آلبانی و صربستان در چهارچوب بازی‌های انتخابی یورو 2016 در زمین صربستان به مصاف هم رفتند این بازی تا دقیقه 44 بدون گل مساوی در حال پیگیری بود اما به پرواز درآمدن پرچمی با مضمون سیاسی برفراز ورزشگاه اوضاع را تغییر داده و زمینه ساز درگیری بازیکنان دو تیم شد.


 
تیم فوتبال آلبانی از سال 1967 تاکنون به بگراد‌ سفر نکرده بود بر روی این پرچم که توسط هواپیمایی کوچک و کنترل شده از راه دور به سمت ورزشگاه فرستاده شده بود با عباراتی به ماجرای اشغال زورمندانه صربستان بر مناطقی تحت اشتغال اشاره شده و پس زمینه پرچم هم تصویری از پرچم آلبانی به چشم می‌خورد.
 
میتروویچ‌ بازیکن صرب موفق شد پرچم را گرفته و به پایین بکشد که حرکت وی موجب خشم بازیکنان آلبانی شد همین ماجرا درگیری و زد و خوری میان بازیکنان و هواداران بوجود آورد و داور تصمیم به توقف بازی گرفت.


 
 فدراسیون  فوتبال اروپا- یوفا تحقیقات خود در مورد بازی را آغاز کرده و به زودی تصمیم گیری نهایی در ارتباط با این بازی را اعلام می‌کند.
 
 لازم به ذکر است: هر چند فدراسیون  فوتبال آلبانی در خواست 2 هزار بلیط کرده  بود اما مقامات صربستانی حاضر به فروش بلیط به تماشاچیان آلبانی نشد.


 
ایوانویچ‌ کاپیتان تیم ملی صربستان درباره حادثه پیش آمده ابراز تاسف کرده و گفت: ما خواهان ادامه یافتن بازی بودیم اما بازیکنان آلبانی با برخورد‌های فیزیکی مانع از این کار شده و مشخص بود مایل به پیگیری بازی نیستند در نهایت ترجیح دادیم تصمیم گیری را به یوفا واگذار کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، تیم ، صربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار