سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از برگزاری اولین دیدار تیم ملی ایران، مقابل مالزی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباس آقاکوچکی گفت: طبق قرعه کشی انجام شده در مسابقات جهانی، تیم ایران در گروه B با تیم های تایلند، کویت، مالزی و هنگ کنگ هم گروه است، در گروه A نیز تیم های کره جنوبی، ژاپن، عراق، چین تایپه و امارات حضور دارند.
 
وی افزود: اولین دیدار ایران روز جمعه 25 مهر ماه ، ساعت 10 صبح به وقت محلی مقابل مالزی برگزار می شود و سایر دیدارهای آن نیز به ترتیب روز شنبه، 26 مهر ساعت 12 به وقت محلی ، مقابل کویت ، روز یکشنبه، 27 مهر ساعت 14 به وقت محلی مقابل تایلند و آخرین دیدار مرحله گروهی روز دوشنبه، 28 مهر ساعت 14 به وقت محلی مقابل هنگ کنگ برگزار می شود.
 
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر افزود: پس از انجام دیدارهای مرحله گروهی و مشخص شدن تیم های اول تا پنجم هر گروه، تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B مسابقه می دهد و بالعکس، که برنده این دو دیدار برای فینال و بازنده های آن برای مقام سوم و چهارمی مسابقه می دهند.
 
وی در ادامه گفت: دو تیم سوم هر گروه نیز به صورت مستقیم برای کسب مقام پنجمی با هم روبرو می شوند و دو تیم چهارم برای کسب عنوان هفتم و تیم های پنجم هر دو گروه برای به دست آوردن مقام نهم، با هم مسابقه می دهند.
 
آقاکوچکی اعلام کرد: در بخش بانوان نیز 4 تیم ایران، کره جنوبی، ژاپن و چین حضور دارند که مسابقات آنها به صورت دوره ای برگزار می شود.
 
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: اولین دیدار بانوان روز دوشنبه، 28 مهر ساعت 16 به وقت محلی مقابل چین برگزار می شود و دومین دیدار آن روز سه شنبه 29 مهر ساعت 10 صبح به وقت محلی مقال ژاپن و سومین دیدار نیز روز پنج شنبه اول آبان ساعت 14 به وقت محلی مقابل کره جنوبی برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان افزود: کلاس بندی ورزشکاران بسکتبال با ویلچر در بخش آقایان و بانوان بدون مشکل انجام شده و از روز گذشته نیز جلسات تمرینی آنها آغاز شده است.
 
دومین دوره بازی های پاراآسیایی از 26 مهر ماه آغاز شده و تا 2 آبان در جریان خواهد بود.

کاروان جمهوری اسلامی ایران با 200 ورزشکار در 16 رشته ورزشی، در این رقابت ها حضور یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار