مجتهد: درباریان هم از مرگ یا زندگی ملک عبدالله خبر ندارند

"مجتهد"، فعال عربستانی افشا کننده مسائل محرمانه خاندان آل سعود اعلام کرد که شایعاتی در خصوص مرگ پادشاه عربستان درمیان خاندان آل سعود منتشر شده است به طوری که آن‌ها حتی نمیدانند که وی در کجا است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، " مجهد فعال عربستانی و افشا ‌کننده خبرهایی از مسائل محرمانه و پشت پرده خاندان آل سعود در آخرین پیام خود در توئیتر در خصوص عدم حضور پادشاه در انظار عمومی و به وجود آمدن ابهام در خصوص زنده بودن او نوشته است که حتی درمیان خاندان آل سعود نیز این سوال پیش آمده است که پادشاه هم ‌اکنون کجاست؟

وی  افزود که شایعاتی در خصوص مرگ پادشاه در میان درباریان و خاندان آل‌سعود منتشر شده است.

مجتهد همچنین توضیح داده است که تاکنون مرگ پادشاه عربستان به اثبات نرسیده است اما آنچه ثابت شده، این است که "متعب بن عبدالله" رئیس دربار پادشاهی آل‌سعود به تماس های تلفنی خود پاسخ نداده و در روزهای گذشته از هرگونه دیدار و گفتگو با دیگران طفره رفته است.

در همین حال فعالان عربستانی نیز در این زمینه واکنش نشان داده و در پایگاه اجتماعی توئیتر جنبشی با عنوان "ملک عبدالله کجاست" به راه انداخته‌اند.

گفتنی است که پادشاه عربستان مدت زیادی است که در مقابل رسانه‌‌ها حاظر نشده و در پی آن گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص مرگ صورت گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
امیدوارم سریعتر گوشه زندگیشو تا کنه!
آخرین اخبار