رابرت داونی در حال مذاکرات نهایی برای بازی در نقش تونی استارک در فیلم "کاپیتان آمریکا 3" است.

به گزارشخبرنگارسینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل  از ورایتی؛ رابرت داونی در حال  نهائی کردن قراردادش با کمپانی "مارول" برای بازی در فیلم "کاپیتان  آمریکا  3 "است با اینکه هنوز  نامی برای قسمت سوم این فیلم مشخص  نشده است اما "دوانی" در نقش  یک میلیارد  به نام "تونی استارک" ایفای نقش  خواهد  کرد.

کار فیلم برداری این فیلم از بهار  سال آینده آغاز خواهد شد، "کاپیتان آمریکا 3" ششم  می 2016  روی  پرده خواهد  رفت. داونی به تازگی در فیلم انتقام جویان عصر آلترون ایفای  نقش  کرده که تابستان سال  آینده به نمایش  در خواهد آمد. او  برای تکرار  نقشش در فیلم "او نجرز3" نیز انتخاب شده است.
داستان قسمت سوم کاپیتان آمریکا حول تقتابل تونی استارک داونی و استیو راجرز (کریس اوذز) می‌چرخد.در داستان این فیلم دولت (ایالات متحده) قانونی به نام( ثبت هویت فوق قهرمان‌ها را  تصویب  می‌کند.

طبق این قانون هر فردی که دارای نیروی ابر قهرمانی است باید خود را به دولت تحویل دهد و به استخدام پلیس درآید." استارک" با این طرح موافق است اما "راجرز" که شخصیتی مغرور دارد با این طرح مخالف می‌کند او همچون دیگر  ابر قهرمان‌ها پا به فرار می‌گذارد. این اختلاف داونی را به بدمن داستان  تبدیل خواهد کرد.

"مارول" به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد سال 2015 یک سری کتاب‌های مصور با موضوع نبرد داخلی میان ابر قهرمان‌های این کمپانی روانه بازار کند این سری کتاب‌ها داستان کاپیتان آمریکا 3 را بهتر بازگو خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رابرت ، کاپیتان ، استارک ، راجرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.