کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر گفت: اگر آکادمی والیبال مخصوصاً برای زنان ایجاد شود می توان در کنار ورزش حرفه ای مدارج تحصیلی را نیز به راحتی طی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ریحانه سادات موسوی نداشتن بازی های تدارکاتی را دلیل عمده واگذاری نتایج تیم ایران در دو بازی قبلی دانست و افزود: بازی های تدارکاتی بسیار برای رفع خطاهای فردی و گروهی افراد موثر است که اکثر بازیکنان در هیچ بازی تدارکاتی شرکت نکرده اند.

وی در باره وضعیت فعلی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: بعد از دوبازی بچه ها پیشرفت داشته اند و از خطاهایشان کاسته شده است که همین موضوع دلیل روشنی در تاثیر بازی های تدارکاتی و اردوهای برون مرزی بر عملکرد تیم است.

ریحانه موسوی همخوانی نداشتن تمرینات در تیم های باشگاهی و تیم ملی را دیگر عامل شکست بازیکنان دانست و گفت: من در مشهد در پست سرعتی تمرین می کردم، اما اینجا قدرتی بازی می کنم که این دلیلی برای افت بازی هایم بوده است.

وی افزود: در شهرستان 3 روز در هفته تمرین می کنیم اما طی 6 ماهی که در اردوی تیم ملی بودم خیلی پیشرفت کردم که با ادامه این روند به تیم پسران نزدیک خواهیم شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران فردا پنج شنبه در سومین مسابقه خود در دهمین دوره بازی های قهرمانی آسیا به مصاف ویتنام می رود.

این دیدار در گروه تیم هایی است که برای رتبه های نهم تا سیزدهم با یکدیگر مبارزه می کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار