سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: دیدار تیم‌های راه‌آهن و پاس یک نوستالوژی به حساب می‌اید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  داوود مهابادی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پاس و راه‌آهن در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: تجربه خوبی برای بازیکنان ماست که با یک تیم لیگ برتری بازی می کنیم 2 فیلم از آنها دیدیم بازیکنان خوبی دارند امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. تلاش می‌کنیم در صورت امکان به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر نسبت به صعود تیمش اطمینان دارد گفت: همه مسائل فنی را گفتم فرصت کمی داشتیم 4 بازیکن خوب خود را به دلیل مصدومیت نداریم قطعا تجربه راه آهن از ما بیشتر است همه هدف ما این است که بازی خوبی انجام دهیم این دیدار نوستالوژی است چون پاس و راه و آهن مقابل هم بازی کردند استیلی بازیکن پاس و من هم بازیکن راه آهن بودم.

وی افزود: هادی خدری، احمدی، علی یونسی و جمال معصومی در این دیدار نیستند.

مهابادی در مورد اینکه وضعیت راه آهن خوب نیست تاکید کرد: من از وضعیت این تیم اطلاع ندارم همان طور که اخبار رسانه‌ها را نعقیب کردم بیشترین مشکل راه آهن مصدومیت بازیکنانش در خط دفاعی بود که هم اکنون برطرف شده است. ضمن احترامی که به راه آهن می‌گذارم تلاش می کنیم برنده شویم البته نمی گویم این اتفاق حتما می‌افتد.

وی در مورد حضورش در لیگ دسته اول گفت: 2 بازی کردیم که با موفقیت پشت سر گذاشتیم. به زمان نیاز داریم به هارمونی برسیم از بازیکنانم تشکر می کنم که خوب کار کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار