رکاب‌زن سرعتی تیم مس کرمان در خصوص مسائل داوری پیش آمده در لیگ دوچرخه سواری و ماده کایرین گفت: فکر نمی‌کنم قضیه مهمی باشد و من نیز در مسائل قضاوت دخالت نمی‌کنم.

محمد دانشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در قسمت داوری به هیچ عنوان مسئله خاصی پیش نیامد و در تمامی ماده قضاوت عالی انجام شد. در ماده کایرین هم مسئله مهمی به وجود نیامد و در ارتباط با صحبت‌های دیگر رکاب‌زنان من حرفی نمی‌زنم و در خصوص داوری دخالتی نخواهم کرد.

دانشور در ارتباط با سطح آمادگی رکاب‌زنان در این مرحله از لیگ تصریح کرد: این مرحله لیگ از کیفیت خوبی برخوردار بود و تمام تیمی‌ها با قدرت در این مرحله حضور یافتند و خداروشکر من به همراه هم تیمی‌های خود در 3ماده‌ای که برگزار شد خوب پا زدیم و مربیان از عملکردمان راضی بودند.

وی در ارتباط با این مسئله که آیا حضور در بازی‌های آسیایی تاثیری در رشد رکاب‌زنان داشته است یا خیر بیان کرد: صد در صد حضور در بازی‌های آسیایی و رکاب زدن مقابل حریفان قدرتمند آسیایی سبب شد که از لحاظ کیفی رکاب زنان در ماده‌های استقامت و نیمه استقامت خوب پا بزنند و در ماده 200 متر نیز من توانستم رکورد 10ثانیه ایران را به 9ثانیه 50صدم ثانیه برسانم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار