قسمتی دیگر از سری جدید مجموعه «صداهای مخالف» که با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما ساخته شده، جمعه ، 25 مهر ماه، شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ قسمتی دیگر از سری جدید مجموعه «صداهای مخالف» که با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما ساخته شده، جمعه ،  25 مهر ماه،  شبکه مستند پخش می‌شود.

در برنامه «صداهای مخالف» برای نخستین بار فیلم‌های مستندی که فیلمسازان پیشرو غربی در نقد سیستم غرب ساخته شده‌اند، پخش و با حضور کار‌شناسان نقد می‌شود.  این فیلم ها توسط فیلمسازان مستقل و معترض غربی و با هدف روشنگری افکار عمومی جهان از حقایق پشت پرده جریانات سیاسی غربی ساخته شده است.

«حقیقت و دروغ ها » عنوان مستندی است که در این قسمت این برنامه پخش و نقد خواهد شد. این مستند به حقیقت پشت پرده شورای روابط خارجی آمریکا که نهادی خصوصی و در عین حال قدرتمند است می پردازد. این نهاد از چهره های پر نفوذ بانک ها ، صنایع ، ارتش و رسانه ها تشکیل شده است و تصمیمات مهم پشت صحنه سیاست آمریکا را اتخاذ می کند . بدون این که در قبال آن به مردم و رسانه ها پاسخگو باشد.

کارشناس این قسمت از برنامه دکتر فواد ایزدی خواهند بود و به نقد مستند « حقیقت و دروغ ها » می‌پردازد.

«صدای مخالف» در 52 قسمت 60 دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار