تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری اردوی پرتغال امروز به ایران بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پرواز تیم ملی فوتبال از پرتغال  قرار بود ساعت 9:25 صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین بنشیند و بدلیل تأخیر صورت گرفته در فرودگاه دوبی، ساعت 10:05 در فرودگاه امام (ره) به زمین نشست.

شایان ذکر است؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال امروز به همراه تیم ملی به ایران نیامد، وی از امارات عازم آفریقای جنوبی شده است.

علی بیرانوند از اردو اعلام رضایت کرده و گفته است همه امکانات در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود و دو بازی تدارکاتی خیلی خوب داشتیم و خوشبختانه هر دو بازی را برد پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر بازیکنان تمرینات را با انگیزه سپری کردند و ما نتیجه جوانگرایی خود را دیدیم در این اردو بازیکنان با سابقه تجربه‌شان را به جوانان منتقل کردند.

امیرحسین صادقی نیز اشاره کرد: یک سری مسائل را فدراسیون باید پاسخگو باشد. ما امیدوار هستیم که برنامه‌هایمان به ثمر برسد.

وی ادامه داد: با توجه به بازی‌های ایران در جام جهانی توقع مردم از تیم ملی بالا رفته و برای قهرمانی این دوره از جام ملت‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

علی کریمی مربی حال حاضر تیم ملی نیز اشاره کرد که اردوی بدی نبود، ما 12روز در آنجا تمرین داشتیم و 2 بازی دوستانه انجام دادیم که در مجموع به اهداف مورد نظر رسیدیم.

وی افزود: در رابطه با مسائل فنی طبیعتا سرمربی تیم ملی باید پاسخگو باشد و به نظر کی روش راضی کننده بود. امیدوارم به اهدافی که سرمربی در نظر داشته رسیده باشیم همیشه مشکل بازی تدارکاتی را داشته‌ایم که امیدواریم با همکاری همه حل شود در رابطه با بازی بنفیکا این تیم با تمام بازیکنان اصلی خود در مسابقه حضور داشت ولی در مورد مسائل کلی آن سرمربی صحبت می‌کند.

وی در رابطه با نتیجه نگرفتن تیم‌های پایه افزود: ما می گذاریم بعد از گرفتن نتایج صحبت می‌کنیم و به اصطلاح نوشدارو بعد از مرگ سهراب است، امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که همه تیم‌ها با تیم‌های ملی بزرگ بازی می‌کنند اما ما در پرتغال به مصاف تیم دوم بنفیکا رفتیم خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران همیشه با این مشکل روبه‌رو بوده و در زمان ما هم همواره از این مسئله رنج می‌بردیم. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم که این مشکل برای یک بار هم که شده حل شود. معمولاً قبل از تورنمنت‌های بزرگ این مسائل مطرح می‌شود. تیم بنفیکا که با آن در یک دیدار دوستانه روبرو شدیم تمام بازیکنان خارجی خود را در اختیار داشت و تنها تعدادی از نفرات این تیم که در تیم ملی پرتغال حضور دارند به میدان نرفتند در حالی که این بازی به طور کامل فیلمبرداری نشده بود نمی‌دانم شما با استناد به چه چیزی می‌گویید که تیم دوم بنفیکا مقابل ایران حاضر شده است.

کریمی در پایان در رابطه با اینکه چرا کی‌روش به آفریقای جنوبی رفته است، خاطرنشان کرد: من در جریان این مسئله نیستم فقط می‌دانم او در دوبی از ما جدا شد و برای اردوی بعدی از کنار ما رفت. از جزئیات این مسئله خبر ندارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که بنفیکا با تیم دوم خود به مصاف ایران آمده است، خاطرنشان کرد: مگر شما آنجا حضور داشتید که این موضوع را می‌گویید! اگر فکر می‌کنید ما از روی شکم سیری یا هر چیز دیگری بازی می‌کنیم شماها که یک را بهتر از 2 تشخیص می‌دهید بازی جور کنید. این مشکل 4 سال اخیر فوتبال ما است. هیچ تیمی اینجا نمی‌آید، تیم‌های آفریقایی هم برای آمدن پول زیادی می‌خواهند. مشکلات ما یکی دوتا نیست؛ تمامی بازیکنان بنفیکا به غیر از نفرات ملی‌پوش این تیم در این بازی حضور داشتند. فیلم این بازی را داریم. خواهش می‌کنم چیزی را که نمی دانید به مردم اطلاع رسانی نکنید. چرا که مردم از مسائل اطلاع ندارند و از رسانه‌ها اخبار را دریافت می‌کنند که این باعث می‌شود که اطلاعات غلط بگیرند.

وی در مورد زمان بازگشت کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: کی‌روش به آفریقای جنوبی سفر کرده است و 4-5 روز دیگر به ایران باز می‌گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار