دو سارق خیابانی که با ترفندی خاص از شهروندان زورگیری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این پرونده گفت: با وقوع چند فقره سرقت از شهروندان با همکاری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، نیروهای آگاهی کلانتری طبرسی شمالی مشهد برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: بررسی‌های نخستین از این حاکی بود که عاملان سرقت، زن و مردی جوان هستند که با خودروی سواری،‌ طعمه‌های خود را به‌عنوان مسافر سوار می‌کنند و با تغییر ناگهانی مسیر، به زورگیری اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: افسران آگاهی کلانتری طبرسی شمالی مشهد در عملیاتی ضربتی با هدایت سرگرد نوری، تحقیقات را آغاز کردند. پلیس با همکاری شهروندان وظیفه‌شناس توانست دو سارق را هنگامی‌که با پاشیدن اسپری به صورت یکی از شهروندان، قصد زورگیری داشتند، شناسایی و دستگیر کند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه، از زن ٢٣ساله که طراح سرقت‌ها بود و همچنین،‌ همدست او ادامه دارد.

وی با اشاره به این مطلب که زن جوان برای جلب اعتماد شهروندان، رانندگی پراید را بر عهده داشت و همدستش نیز در صندلی عقب می‌نشست، افزود: بارها به شهروندان تاکید کرده‌ایم در ترددهای شهری از تاکسی و وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند تا از وقوع چنین جرائمی پیشگیری شودش.

 

برچسب ها: زورگیر ، نقشه ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.