افتتاح پارک ترافیک شهرداری منطقه 13

مراسم افتتاح پارک ترافیک شهرداری منطقه 13 با حضور قائم مقام ، معاونین و جمعی از مدیران در پارک جنگلی سرخه حصار برگزار شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در این مراسم  که حدود 200 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی حزب الله ، هدف برتر ، علویه و ملاصدرا شرکت داشتند، برنامه های مختلف فرهنکی به مرحله اجرا در آمد.

با برگزاری این مراسم و هماهنگی به عمل آمده بین معاونت های ترافیک ، خدمات شهری و اجتماعی  ، پارک ترافیک شهرداری منطقه 13 رسما به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه پارک ترافیک ، زندی رئیس اداره هماهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک با بیان اینکه  در راستای فرهنگ سازی و آموزش فرهنگ ترافیک با ایجاد برنامه  ها و برپایی همایش در بحث فرهنگ سازی تلاش شده است اظهار داشت:بر این اساس پارک آموزش ترافیک منطقه در جهت افزایش تاثیرات آموزش احداث و به بهره برداری رسید.

این پارک شامل مسیر پارک آموزش ترافیک، مسیر دوچرخه سواری ، مسیر ماشین سواری بازی های مرتبط با حوزه ترافیک  و.. است که اخیرا  اقدامات لازم برای بازسازی المان های ترافیکی ، ساختمان آمفی تئاتر ، نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی و.. انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار