احمد یاقوتی نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: سطح کیفی مسابقات لیگ واترپلو امسال بسیار بالاست و هیچ تیمی در حاشیه امنیت قرار ندارد.

احمد یاقوتی نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کیفیت تیم‌ها در مسابقات لیگ امسال نسبت به سنوات قبل بالاتر رفته است و بازی‌ها حساس و سنگین دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: واترپلوئیست‌های فعال و قدرتمند کشورمان در تیم‌های مختلف حاضر در لیگ تقسیم شده‌اند و این مسأله سطح کیفی بازی‌ها را ارتقا فاصله تیم‌ها را از نظر فنی کم کرده است.

یاقوتی گفت: در گذشته چون سطح عملکرد تیم‌ها با یکدیگر فاصله بسیار زیادی داشت نتایج از قبل قابل پیش بینی بود و بازیکنان تیم‌های قدرتمند و مدعی علاقه و انگیزه چندانی برای حضور در تمرینات مستمر ومنظم از خود نشان نمی‌دادند ولی امسال وضع فرق کرده و بازیکنان برای کسب نتیجه برد در دیدار هفته، مجبور هستند حرفه‌ای و منظم تمرین کنند.

وی در خصوص حضور بازیکنان خارجی در مسابقات لیگ اظهار داشت: در لیگ امسال تیم شهید شهبازی زنجان اقدام به جذب 2یار خارجی کرده است این مسأله اعتبار لیگ واترپلو ایران را افزایش می‌دهد چون آن‌ها در مسابقات بین‌المللی زیادی شرکت کرده‌اند و همچنین در لیگ اروپا بازی می‌کنند حضورشان در تیم‌های باشگاهی ایران باعث می‌شود تا دیگر واترپلوئیست‌ها از آن‌ها نکات فنی و نوع زندگی حرفه‌ای را بیاموزند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: یاقوتی ، شنا ، شیرجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار