فیلم ویدیویی "چند دقیقه دیرتر" به کارگردانی احمد تجری پس از گذر از مراحل تولید به پایان فیلمبرداری نزدیک می‌شود.

احمد تجری کارگردان فیلم ویدئویی "چند دقیقه دیرتر" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاراندر خصوص روند تولید این پروژه بیان کرده "چند دقیقه دیرتر" مضمونی اجتماعی دارد و در آن موقعیت‌های طنز نیز به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: 70 درصد فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده و تا اوایل هفته دیگر فیلمبرداری "چند دقیقه دیرتر" به پایان می‌رسد. تدوین کار نیز به صورت همزمان توسط مهران قدکچیان در حال انجام است.

تجری گفت: این فیلم دومین کارم در حوزه تلویزیون و اولین فیلم بلند 90 دقیقه‌ای من است ؛در گذشته یک فیلم نیمه بلند به نام " ماههای آواره" ساختم که برنده جایزه مسکو شد.

وی ضمن اشاره به این نکته که اولین کار من یک سریال آیتمی بود اظهار داشت: فیلم ویدئویی "چند دقیقه دیرتر" برای روز درختکاری ساخته می‌شود که قرار است از یکی از شبکه های سیما به روی آنتن رود و بعد در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

این کارگردان افزود: به فیلمنامه این پروژه علاقمند بودم چون قصد احترام به والدین را روایت می‌کند.

تجری گفت: "چند دقیقه دیرتر" روایتگر داستان زندگی جهان است که بعد از یک مسافرت بیرون از شهر به فرزندانش خبرمی‌رسد که او طی یک سانحه تصادف کشته شده است و همین فیلم باعث اتفاقاتی در طول فیلم می‌شود.

وی در خصوص انتخاب بازیگران تصریح کرد: بازیگران این فیلم را بر اساس قطعه‌ای که خواندم انتخاب کردم که در "چند دقیقه دیرتر" رضا رویگری، یوسف صیادی،‌ مهران رجبی، پرستو صالحی، وحید شیخ‌زاده، علی سعادتی، ناهید مقدم، علی حسینی، پرستو چیتگر، حسن اسماعیلی و امیر دهیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

وی ضمن بیان این مطلب که کار با همه عوامل این پروژه بسیار خوب بود اظهار داشت: نگارش این فیلم را ادریس شهابی و تهیه‌کنندگی آن را علی صفرخانی انجام داده است.

گفتنی است؛ عمار باستان‌فر مدیر فیلمبرداری ، سحر نبی‌زاده، طراح صحنه لباس،‌ سونیا نساجی، طراح گریم روح الله جعفر بیگلو،  مدیر صدابرداری سیف‌الله علی‌پور، سارا معینی منشی صحنه از عوامل فیلم "چند دقیقه دیرتر" هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد ملکی
۰۳:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به امید موفقیت برای استاد عزیزم...
آخرین اخبار