مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: 2 درصد باقی مانده از توافق به تصمیم رهبران سیاسی در پایتخت‌ها بستگی دارد / رسیدن به توافق تا 24 نوامبر کاملا ممکن است و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  جمعه  منتشر شده است به شرح زير است:

  2 درصد باقی مانده از توافق به تصمیم رهبران سیاسی در پایتخت‌ها بستگی دارد / رسیدن به توافق تا 24 نوامبر کاملا ممکن است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/25/2671867_572.jpg

مذاکرات سه روزه جمهوری اسلامی ایران در هشتمین دور از مذاکرات کشورمان با طرف غربی پس از انعقاد توافقنامه ژنو روز گذشته در پایتخت اتریش به اتمام رسید.


حمایت از داعش از دل سکولاریسم بیرون آمده/ احمد شهید مدافع سرسخت تروریسم/ نسبت به حکم اعدام آیت‌الله نمر بی‌طرف نخواهیم بود
 معاون بین‌الملل قوه قضاییه در برنامه دیروز، امروز، فردا گفت: احمد شهید مدافع سرسخت تروریسم است و تمام کسانی را که در ایران آدم‌کشی کرده و در عملیات‌های تروریستی دستگیر شده‌اند، مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند.


قاسم سلیمانی سرباز انقلاب است

 فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: قاسم سلیمانی سرباز انقلاب است و شخصیت وی نشأت گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.


اگر آمریکا از داعش حمایت نکند این گروه تروریستی مضمحل می‌شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی ائتلاف نمایشی علیه داعش را فریب افکارعمومی جهان خواند و گفت: چنانچه آمریکا دست حمایت خود را از داعش بردارد، ظرف مدت کوتاهی این گروه تروریستی و جنایتکار در مواجهه با مردم منطقه با اضمحلال گسترده روبه‌رو می‌شود.


بیست‌ و سومین همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری

بیست‌ و سومین همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری برگزار می‌شود.


کرسی‌های آزاد اندیشی در قالب‌های از پیش تعیین شده نمی‌گنجد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: جلسات دانشجویی معمولاً قالب‌های خاص خود را دارد و در برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده نمی‌گنجد.


ترکیه بیشترین نیروی انسانی ناتو را تأمین می‌کند/ رأی مثبت مجلس ترکیه برای سرکوب داعش سرپوشی برای اقدامات آن‌هاست

 یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: دولت ترکیه فکر می‌کند اگر در حیطه حکومتی خود بتواند حکومت و قدرت برتر باشد و در اطراف مرزهای آن رژیم‌ها و حکومت‌های ضعیف باشند، می‌تواند به یک ثبات سیاسی و اقتصادی دست یابند، در صورتی که این یک خیال واهی است.


استان زنجان نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری است

نماینده مردم زنجان و طارم با اشاره به مقصد نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور کشورمان به استان خود گفت: این استان نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری است تا ضمن بهبود وضعیت معیشتی مردم سبب رشد درآمد کشور شود.



ادعای گستاخانه سعودالفیصل نشانه خباثتش است/ گسترش داعش سبب شد از کنترل حامیانش خارج شود

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اظهارات اخیر وزیر امورخارجه عربستان در ارتباط با ایران بیانگر این است که از خباثت خود دست برنداشته‌ و به همان راه و روش گذشته خود ادامه می‌دهد و علی‌رغم حسن نیت ایران برای حل مشکلات منطقه، سعودی‌ها نگاهی خلاف این را دارند.


از واکنش حداد عادل به سخنان دکتر روحانی تا تأیید حکم ریاست فتوحی و معتمدی در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

 مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار