روبین فان پرسی ضمن حمایت از گاس هیدینگ سرمربی جدید تیم ملی هلند دلیل ترک آرسنال و پیوستن به منچستر یونایتد را تفاوت در تفکر بازی این دو تیم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم ملی هلند پس از بازی‌های جام جهانی 2014 و با مربیگری گاس هیدینگ مجموعا چهار بازی انجام داد که در سه مورد بازنده میدان بود. جدیدترین شکست تیم ملی هلند مقابل تیم ملی ایسلند در چهارچوب بازی‌های انتخابی یورو 2016 بود که با نتیجه 2 بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد. برخی رفتن لوئیس فن خال از نیمکت هدایت لاله‌های نارنجی را به زیان این تیم می‌دانند اما روبین فان پرسی با این نظر مخالف بوده و گفت: هیدینگ مربی بزرگی است و انصاف نیست راجع به او اینگونه صحبت شود. ما باید به تلاشمان ادامه دهیم و از قضاوت عجولانه بپرهیزیم. بازی برای تیم ملی هلند برای هر بازیکنی افتخار محسوب می‌شود پس نباید ناامید شویم. باید یک بار دیگر از صفر شروع کنیم.
 
*تفاوت در تفکر بازی دلیل اصلی جدایی از آرسنال

فان پرسی به دلیل ترک آرسنال و پیوستن به منچستر یونایتد در آگوست 2012 همواره مورد انتقاد قرار داشته است. وی اخیرا موفق شد پنجاهمین گل خود با پیراهن یونایتد را در بازی مقابل وستهام به ثمر برساند.

 او سرانجام در مورد انتخاب باشگاه یونایتد توضیح داد: تفکر مثبت در دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد دلیل اصلی این انتخاب بود. در یونایتد همیشه به پیروزی فکر می‌کنید و گزینه دیگری پیش روی شما وجود ندارد.

فرگوسن بنیانگذار تفکر پیروزی در اولدترافورد بود. من در آرسنال به موفقیت‌های چندانی دست نیافتم اما همراه با یونایتد به یکی از مهاجمان صاحب نام جهان تبدیل شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار