رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران:

پارک ‌در همه حوزه‌ها آمادگی همکاری با ترکیه را دارا است

معتمدزادگان گفت: در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه‌های فناوری پارک علم و فناوری استان مازندرن آمادگی همکاری همه جانبه را دارا است.

معتمد زادگان رئیس پارک علم وفناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی بازدید سرمایه گذاران کشور ترکیه از پارک علم وفناوری استان مازندران از استانداری این استان در خواست حمایت بیشتر و جدی‌تر از شبکه فناوری استان داریم.
 
وی افزود: در نشستی که به دلیل حضور این سرمایه گذاران و با حضور مسئولین استانداری برگزار شد، احسانی معاون برنامه ریزی استانداری استان مازندران در جمع سرمایه گذاران ترکیه با اشاره به نقش علوم و فناوریهای جدید در توسعه کشور و بخصوص نیاز استان به این مقوله، ظرفیت‌های مازندران را در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، سلامت و معادن بالا و پر اهمیت ارزیابی کردند و با اشاره به نقش پارک علم و فناوری استان مازندران در جذب سرمایه‌های خارجی در توسعه فناوری، خواستار همکاری‌های بیشتر اقتصادی با کشور ترکیه شدند. 

معتمدزادگان تصریح کرد: در همه حوزه‌ها بخصوص حوزه فناوری‌های جدید پارک علم و فناوری آمادگی همکاری همه جانبه با کشور ترکیه به منظور اجرای پروژه‌های مشترک را داراست. 

در ادامه عیسی نیا مسئول نمایندگی وزارت خارجه در مازندران اظهار داشت: توافقات در خصوص حمایت سفارت و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه بعمل آمده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار