طی مراسمی در شهر کوچک شوناو از یواخیم لو تجلیل شده و ورزشگاهی به نام وی ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان توانست همراه با ژرمن‌ها به قهرمانی بازیهای جام جهانی 2014 دست یابد.

هر چند این تیم در 2 بازی اخیر بسیار ضعیف ظاهر شده اما فوتبال دوستان آلمانی هنوز به لو اعتقاد داشته و او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کشورشان می‌دانند.

قهرمانی در بازیهای جام جهانی بهانه‌ای شد تا در شهر کوچک شوناو شوارتس والد که محل تولد این مربی بزرگ است تجلیل شد و لو به همراه همسر، مادر و سه برادرش در مراسم حضور داشت و عنوان شهروند افتخاری آن را نیز دریافت کرده است.

مادر لو در این مراسم سخنرانی کوتاهی داشته و گفت: از داشتن چنین پسری به خود می بالد.



** نامگذاری یک ورزشگاه به نام لو

زادگاه یواخیم لو در جنوب آلمان واقع شده و فقط برای یک استادیوم فوتبال است. ظرفیت این استادیوم سه هزار نفر بوده و طبق نظر شورای شهر به نام یواخیم لو نامگذاری می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال آلمان پس از برگزاری این مراسم به حاضران قول مساعد داد به زودی ژرمن‌ها آمادگی گذشته خود را بازیافته و می‌توانند با پیروزی بعدی در بازیهای انتخابی یورو 2016 از مرحله گروهی صعود کنند.

تیم فوتبال آلمان به کسب قهرمانی یورو 2016 امیدوار است اما به دلیل میزبانی این رقابها توسط فرانسه، شاگردان دیدیه دشان به این راحتی حاضر به از دست دادن یک قهرمانی خانگی نخواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اخیر ، لو ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار