مدیر کل بهزیستی استان تهران بیان اینکه با کودک های متخلف در خصوص دریافت شهریه زیاد برخورد می شود از تعرفه های نهایی شهریه مهدهای کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، قادری مدیر کل بهزیستی استان تهران در نشست خبری صبح امروز گفت: مهدهای کودک باید مبلغ حداقل 43 هزار تومان و حداکثر 224 هزار تومان از شهروندان دریافت کند.
وی با بیان اینکه این تعرفه ها با توجه به مناطق محاسبه می شود اظهار داشت: در شهرستان شمیرانات حداقل 57 و حداکثر 224 در مناطق 2 تا 8 تهران حداقل 51 هزار تومان و حداکثر 215، در مناطق 9 تا 14 حداقل 47 و حداکثر 207 هزار تومان، مناطق 15 تا 22 حداقل 43 و حداکثر 199 هزار تومان و در سایر شهرستان ها نیز حداقل 34 و حداکثر 187 هزار تومان است.
قادری افزود: شهروندان جهت ارتباط برای شکایت خود می توانند با سامانه پیام کوتاه 30008530 ارتباط برقرار کنند.
*افزایش کمپ های ویژه زنان در استانهای تهران
مدیر کل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر 54 کمپ ترک اعتیاد مجاز در سراسر استان موجود است تصریح کرد: 3 کمپ نیز ویژه زنان در نظر گرفته شده که به زنان معتاد خدمات رسانی می کند.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در سال گذشته برای تامین شهریه دانشگاه معلولان با مشکل مواجه بود اظهار داشت: در سال جاری این مشکل وجود ندارد و معلولان برای ثبت نام ترم جدید با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.
*برخورداری یک هزار و 160 معلول از کارت های شارژ
قادری با اینکه در حال حاضر یک هزار و 160 معلول از کارت های شارژی برای تردد استفاده می کنند یادآور شد، این کارت ها به صورت ماهانه شارژ می شود در حال حاضر مبلغی که در کارت ها شارژ می شود 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
*آمار زنان خیابانی اعلام نمی شود
قادری در خصوص آمار زنان خیابانی نیز اظهار داشت: این آمار از سوی وزارت کشور منع شده است.
*حمایت کامل از زنان بی سرپرست و بد سرپرست
مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی به طور کامل از زنان بی سرپرست و بد سرپرست که از سوی نهادهای قضایی معرفی می شوند حمایت می کند. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.