مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هدف اصلی از اجرای واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی ارتقای کیفیت آموزشی است.

اسفندیار چهار بند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص نارضایتی ازواگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی گفت: اگر بخواهیم بدون ارزیابی بپذیریم باید آن را به کل مدارس غیر دولتی تعمیم دهیم در صورتی که مدارس غیر دولتی موجود با بکار گیری نیروی انسانی مجرب موفق عمل می‌کنند و این الگو در مدارس واگذار شده نیز اجرا می‌شود.
 
وی در ادامه افزود:دراین مدارس فقط نوع اداره مدرسه تغییر پیدا کرده و از نظر کیفیت نسبت به گذشته بهتر می‌‌‌شود و حتی می‌توانند با مدارس موفق غیر دولتی نیز رقابت کنند.
 
چهاربنداضافه کرد: چنانچه خانواده‌ها ناراضی بودند می‌توانند شکایات خود را به ادارات آموزش و پرورش منعکس کنند اما در این مدارس باید گفت که از موسسان موفقی که سالها تجربه مدرسه داری دارند استفاده کرده‌ایم.
 
چهاربند با اشاره به اینکه دراین مدارس به جز هزینه فضا وتجهیزات سرانه‌ای بابت هر دانش‌آموز در اختیار موسسان قرار داده ایم ادامه داد:  در مدارس غیر دولتی هزینه تجهیزات و انشعاب بر روی شهریه مدرسه قرار می‌گیرد اما در اینجا هزینه تجهیزات و انشعباب از موسس اخذ نمی‌شود بلکه به ازای هر دانش‌آموز نیز مبلغ 450 هزار تومان پرداخت می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آموزشی هدف اصلی از اجرای این کار است افزود: چند روزی است که از سال تحصیلی گذشته و هنوز هیچ ارزیابی از اجرای این طرح انجام نداده‌ایم و این موسسان از موسسان موفق هستند بنابراین اسم و سابقه خود را صرف کار بی‌کیفیت نمی کنند و اظهار نظر های صورتت گرفته در این خصوص اساس و پایه درستی ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار