معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از برگزاری دوره سوم جشنواره شکوفا درسرای محلات خبرداد.

 سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: ثبت نام جشنواره شکوفا با هدف فراهم کردن فرصت برابر آموزشی و افزایش اطلاعات شهروندان نسبت به حوزه فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال برای سومین بار آغاز شده است.
 
به گفته وی رایگان بودن دوره‌های آموزشی این جشنواره از مهمترین ویژگی‌های آن است و درباره رشته های این دوره از مسبقات افزود: مهارت‌های رایانه‌ای وبلاگ نویسی، موبایل،‌ رسانه های دیجیتال رباتیک و گرافیک هفت رشته که برای آنها دوره‌های آموزشی رایگان درسرای محلات برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با شرکت در آن توانایی‌ها و استعداد‌ خود را محک بزنند.
حسینی خاطر نشان کرد: کسب تیم اول لیگ حل مشکل ترافیک شهری، جشنواره رباتیک، نفر اول بخش خبرنگاران الکترونیکی محله در جشنواره رسانه‌های دیجیتال، نفر سوم بخش خاطره نویسی جشنواره وبلاگ نویسی در سال 91 و نفر سوم بخش خاطره‌نویسی جشنواره وبلاگ نویسی در سال 92 از مهمترین دستاوردهای منطقه بوده‌است.
 
گفتنی است، از علاقمندان برای ثبت نام در این دوره از جشنواره به نزدیکترین سرای محله محل سکونت خود مراجعه کنند و یا با شماره 55176520 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، شکوفا ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار