هیو جکمن، بازیگر مجموعه فیلم های «مردان ایکس» در نمایش «رودخانه» بازی می‌کند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، هیو جکمن هرچند بیشتر در دنیای سینما و بازی در مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» شهرت دارد اما بازیگری فعال در تئاتر هم هست و برنده جایزه تونی هم شده است. او به زودی با نمایش «رودخانه» در برادوی روی صحنه می‌رود.
 
این نمایش را ایان ریکسن کارگردانی کرده و جز باترورث آن را نوشته است. لارا دانلی و کاش جامبو دو بازیگر زن این نمایش هستند.
 
این نمایش داستان یک ماهی‌گیر گوشه‌نشین است که در یک کابین دورافتاده بر فراز صخره‌هایی بر بالای یک رودخانه زندگی می‌کند. او در شبی بی‌ماه به همراه زنی به ماهیگیری می‌رود. ناپدید شدن این زن باعث به وجود آمدن یک راز و سر رسیدن زنی دیگر می‌شود. ماهی‌گیر با دیدن این زن سعی می‌کند گذشته ازدست‌رفته‌اش را دوباره به دست بیاورد. این نمایش داستان عشق و اهمیت دادن به انسانی دیگر است. متن این نمایشنامه تاثیرگذار، قلقلک‌دهنده و شاعرانه توصیف شده است.
 
جکمن برای اولین بار با بازی در موزیکال «پسری از آز» در برادوی روی صحنه رفت و برنده جایزه تونی شد. او بعداً با دانیل کریگ در نمایش «باران ممتد» همبازی شد و بعد موزیکال خیلی موفق «هیو جکمن: بازگشت به برادوی» را روی صحنه برد.
 
بلیت‌های نمایش رودخانه 175 دلار به بالا قیمت دارد. پیش‌نمایش «رودخانه» از تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) آغاز خواهد شد و به مدت سیزده هفته در تئاتر اسکوئر به نمایش درخواهد آمد. تاریخ رسمی اکران این نمایش برای روز 16 نوامبر (25 آبان) تعیین شده است.
 
منبع: برادوی / 14 اکتبر


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار